E prime linee di tram di Izmir

E prime linee di tram di Izmir: Trams in i carrughji di Izmir eranu visibili prima l'1 d'aprile di u 1880. A prima linea di tram di Izmir hè stata messa in opera trà Konak è Punta (Alsancak). Un'altra linea impurtante chì operava in Izmir durante stu prucessu era i tramvii chì operavanu trà Göztepe è Konak. Comu hè cunnisciutu, u sviluppu di Göztepe è Karataş, chì avianu l'apparizione di un locu d'estate finu à a mità di u 19u seculu, hè accadutu durante u guvernatore di Mithat Pasha di İzmir.Göztepe hè preferitu cum'è un stabilimentu impurtante in İzmir; A strada Göztepe, chì hè stata aperta à l'iniziu di l'anni 1880, cunnetta Konak-Karataş è Göztepe. L'affluenza di a strada è u fattu chì Göztepe hè diventatu una nova zona residenziale hà datu l'idea di uperà un tram in questa strada dopu un pocu tempu. I Fratelli Harenz è Pierre Giudici, chì ùn vulianu micca mancassi sta occasione è vulianu apprufittà subitu subitu, applicàvanu à l'Imperu Ottumanu è ottennu u dirittu è u privilegiu di operare a linea.
In vista di sti sviluppi, u tram di Göztepe, chì hè statu messu in opera in u 1885, hè statu inizialmente custruitu cum'è una linea unica, è in u 1906 hè statu cunvertitu in una doppia pista. U tram, chì partia in a prima ora di u ghjornu, hà finitu u so viaghju cù u so ultimu volu à mezanotte. In i cabine, chì sò stati disignati cum'è open-top cum'è i tram di quai, i spazii di seduta per l'omi è e donne sò stati disposti cum'è harem.
In u 1908, a gestione di a linea di tram Göztepe era passata à i Belgi, chì anu pigliatu ancu l'elettrificazione di İzmir. À u listessu tempu, ancu s'è u prughjettu riguardanti l'estensione di a linea Göztepe à Narlıdere era permessu, stu prughjettu ùn pudia esse realizatu. Tuttavia, in u scopu di i travaglii di estensione di a linea, solu a linea Göztepe - Güzelyalı, chì avia una lunghezza di 1 km è hè stata custruita da a Municipalità di Izmir, puderia esse cumpletata. À u tempu, i tramvii trainati da cavalli eranu diventati unu di i veiculi più impurtanti utilizati da a ghjente di Izmir in u trasportu urbanu. In l'ultimi anni di l'Imperu è i primi anni di a Republica, i tramvii di cavalli sò diventati elementi indispensabili di u trasportu urbanu. Cù l'usu generalizatu di l'electricità cum'è unità energetica, i tramvii sò stati elettrificati è i primi tramvii elettrici cuminciaru à operare trà Güzelyalı è Konak u 18 ottobre 1928. I tramvii di cavalli avianu ghjuntu à a fine di a so vita in i carrughji di Izmir. Di fatti, in cunfurmità cù issi sviluppi, u 31 d’ottobre di u 1928, i tramvii trainati da cavalli sò stati aboliti fendu l’ultimi viaghji in cità.
Cù l'accelerazione di u sviluppu urbanu di İzmir in l'era republicana, i tram ùn eranu più abbastanza per u trasportu urbanu. In u 1932, l'autobus apparsu in i carrughji di a cità per a prima volta, cù tramvii. Siccomu l'autobus sò più muderni è utili cum'è veiculu di trasportu publicu, i servizii di autobus chì operanu trà Konak-Reşadiye sò stati urganizati per a prima volta in İzmir. In u prucessu, hà cuminciatu à esse evaluatu da u publicu chì i tramvii eranu un mezzu di trasportu più lento cumparatu cù l'autobus. In l'anni 1950, u Cunsigliu di a cità di Izmir hà tenutu riunioni frequenti nantu à l'abolizione graduale di i tram. Dopu à riunioni longu è cuntruversu, u Cunsigliu Municipale di Izmir accettò u mandatu per l'abulizione cumpleta di i tramvii u 19 di ferraghju 1952. Trams cù un periodu di transizione di 2 anni; Hè stata definitivamente eliminata da e strade di Izmir u 7 di ghjugnu di u 1954.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*