Rivitalizza u Turismu Invernale in Cappadocia

Rivitalizza u Turismu Invernale in Cappadocia: Per stimulà u turismu invernale in Cappadocia, unu di i centri turistici più impurtanti di Turchia, i prufessiunali di u turismu volenu chì a regione sia promossa inseme cù Kayseri Erciyes Ski Center. I prufessiunali di u turismu anu dichjaratu chì più turisti ponu esse attratti da a regione durante i mesi d'invernu, grazia à i prugrammi di tour chì includenu a stazione di sci nantu à u Monti Erciyes è Cappadocia, è anu nutatu chì i prughjetti cumuni nantu à u sughjettu ponu esse implementati in Nevşehir è Kayseri.

Mustafa Durmaz, presidente di a Cooperativa di Sviluppu Turisticu di Göreme, hà dettu in a so dichjarazione chì più di 2 milioni di turisti lucali è stranieri venenu in a regione Cappadocia, famosa per i so camini di fata, ogni annu. Dichjarà chì a densità turistica in a regione hè più attiva in u periodu d'aprile à nuvembre è chì u numeru di turisti stranieri chì venenu in a regione diminuite in i mesi d'invernu, Durmaz hà enfatizatu chì u Erciyes Ski Center in Kayseri deve esse usatu per attruverà più turisti à a regione in questi mesi.

Durmaz: "Erciyes Mountain in Kayseri hè assai vicinu à noi. Ci hè una distanza di trasportu di circa 45 minuti trà e duie cità. A stazione di ski situata quì hè una di e strutture più muderne in Turchia. In u campu di u turisimu invernale, un studiu cumunu pò esse realizatu da a prumuzione di e stazioni di ski quì è Cappadocia inseme. I turisti chì venenu in a regione ponu andà in Kayseri per scià dopu avè visitatu quì, o i turisti chì venenu quì per u ski ponu esse purtati in Cappadocia. "In questu modu, sia l'attività turistica quì è a mobilità quì pò esse aumentata", disse.