Ozanlar Shoot for Ski Center in Derbent

cunyaderbent aladag
cunyaderbent aladag

I pueti folk chì anu participatu à l'avvenimentu tradiziunale di notte di cig kofte tenutu in Derbent, Konya, anu un snack per u Prughjettu di u Ski Center, chì hè stata cuminciata à esse implementata in Aladağ.

I pueti folk chì anu participatu à l'avvenimentu tradiziunale di notte di cig kofte tenutu in Derbent, Konya, anu un snack per u Prughjettu di u Ski Center, chì hè stata cuminciata à esse implementata in Aladağ. I pueti dumandavanu più sustegnu à i studii realizati nant'à stu sughjettu cù i so saz è i testi.

In a notte, chì hè tradiziunale urganizata da a municipalità di Derbent ogni annu, sò stati serviti à i participanti polpette di carne cruda preparate apposta da u vice-sindacu Celal Can è i capi di unità in a municipalità.

Parlendu à a notte, u sindaco di Derbent Hamdi Acar hà dichjaratu chì tali notti furnenu una megliu coesione, riunione è sulidarità, è chì i prugrammi cuntinueghjanu in altri quartieri di u distrittu. Esprimendu chì anu ancu vulutu chì sta unità è a sulidarità in Derbent sia strumentale per purtà più servizii à a regione, Acar hà dettu: "Questu hè u nostru desideriu più grande, perchè avà avemu un primu ministru chì hè fieru di u nostru Konya. À l'occasione di u nostru Primu Ministru, noi, cum'è Derbent, riceveremu servizii oltre e nostre aspettative, cum'è ogni parte di u nostru Konya riceve serviziu. Vivemu in un periodu veramente furtunatu in questu sensu. Avemu un guvernatore di distrittu assai diligente. È cum'è a Municipalità, avemu creatu una squadra assai prufessiunale è bona à u puntu di pruduce servizii. Travagliemu assai dura cù sta squadra. Speremu, videremu i frutti di questu in u futuru ", disse.

U guvernatore di u distrittu di Derbent, Arif Oltulu, per un'altra parte, hà sottolineatu chì tali prugrammi sò attività chì cuntribuiscenu à u sviluppu ulteriore di a spartera, l'unità è a sulidarità, è hà dettu: "Speremu chì continuanu. Hè passatu un annu ch'e aghju cuminciatu à travaglià in Derbent, spergu chì simu quì per dui anni di più. Derbent hè una cità assai bella chì a so cunchiglia ùn hè micca stata rotta, spergu chì palesemu ancu di più queste bellezze. Ci hè una bona squadra quì. Avemu da travaglià dura cù sta squadra è pruvà à finisce quelli travaglii infiniti in i prossimi dui anni. Grazie à questi ambienti, avemu stabilitu una cumunicazione megliu cun voi, cum'è sapete, a nostra porta hè sempre aperta per voi è vene è vai. Spergu chì cose megliu seranu fatte in u futuru ", disse.

U pueta folk Ahmet Yıldırım, chì usa u nome di penna "Orphan Ozan", è u so figliolu Arif İnan Yıldırım, chì usa u nome di penna "Yağız Ozan", anu pigliatu ancu a scena in u prugramma. Mentre i pueti si litigavanu annantu à a stazione di sci da esse custruitu in Aladağ cù i so saz è e parolle, anu dumandatu à u sindaco Hamdi Acar per esse datu più sustegnu in quantu à u prugettu, chì hà pigliatu una certa distanza. I citadini anu ancu sustinutu l'escaramuza di i bardi cù applausi, cù u protocolu di u distrittu chì participanu à u prugramma.

In certi parti di u prugramma, certi citadini ghjucanu cù e so cucchiai, accumpagnati da l'aria di ghjocu, è detti à i participanti mumenti culuriti.

U protocolu di u distrittu, i capi di dipartimentu, i gestori di l'urganisazione di u distrittu AK Party è i citadini anu assistitu à a notte.