Versu a cuppa mundiale di snowboard FIS

Versu a FIS Snowboard World Cup: U presidente di a Federazione Turca di Ski Erol Yarar hà dichjaratu ch'elli anu riesciutu à purtà i migliori atleti di u mondu à Big Air Istanbul in a FIS Snowboard World Cup organizata da a Federazione Internaziunale di Ski (FIS) u sabbatu 20 dicembre. è disse: "Hè un avvenimentu degnu per a Turchia. Facemu i Campionati Mundiali", disse.

Parlendu à a cunferenza di stampa di l'urganizazione tenuta in Maslak Sheraton Hotel, Yarar hà enfatizatu chì a FIS Snowboard World Cup Big Air si terrà in Istanbul, una di e cità più impurtanti in u mondu, è hà dettu: "Avemu bisognu di mandà un missaghju. à Turchia è u mondu in termini di sport invernali in una megapolis di 15 milioni di persone cum'è Istanbul. . Ùn pudemu micca avè datu stu messagiu da Erzurum in questa dimensione. Hè per quessa chì avemu purtatu sta urganizazione in Istanbul ", disse.

Nutendu chì Turchia esisterà in i sport invernali da avà, Yarar hà cuntinuatu:

"A Turchia serà avà integrata cù e so cumpetizioni, atleti, travagliu sistematicu è a cumunità mundiale di sci. Avemu statu disconnected finu à avà. Questu hè unu di i mutivi più impurtanti perchè avemu pigliatu sta urganizazione. Avemu riesciutu à purtà i migliori atleti in u mondu. Facemu un Campionatu Mundiale degnu di Turchia. Per grazia di Diu, u sabbatu serà un grande spettaculu. Cù trasmissioni in diretta, u mondu sanu guarderà Istanbul, Turchia è i nostri atleti.

Enfatizendu chì u direttore di sport invernali è u coordinatore di u prugramma di u Cumitatu Olimpicu Internaziunale hè ghjuntu in Turchia, Erol Yarar hà dettu:

"Questu hè assai impurtante per a Turchia. Osserveranu a nostra urganizazione è Big Air. Decideranu duie cose. Unu di elli hè chì Big Air deve esse un sport olimpicu avà. Se decidenu, 2018 Corea serà u sportu Olimpicu di Big Air. Siconda, fighjeranu in Turchia. A capacità di Turchia, l'urganizazione, a Federazione di Ski in i sport invernali, simu tutti attraversu una prova. Spergu chì serà a nostra prima faccia versu l'Olimpiadi Invernali 2026. Se avemu una bona nota, vulemu sempre apre sta urganizazione in Istanbul. A più grande federazione di Turchia in i rami olimpichi hè a Federazione Turca di Ski. Nisuna federazione in Turchia rapprisenta a medaglia olimpica cum'è noi. U nostru successu hè assai impurtante per Turchia. A Slovenia cù una pupulazione di 2,5 milioni participeghja à i Ghjochi Olimpichi d'invernu cù 66 atleti. 77 persone andavanu à sport invernali in Turchia, chì hà una populazione di 6 milioni. Questu ùn hè micca accettatu. U nostru scopu principale serà di cambià è sviluppà questu inseme cù a mo squadra ".

Yarar hà aghjustatu chì volenu fà di Erzurum u più grande centru di sci in Turchia, è ch'elli saranu in questa cità per 1 mesi trà l'30 di nuvembre è u 6 d'aprile.

U membru di u Cunsigliu di a Federazione Turca di Ski, Memet Güney, hà dichjaratu chì u travagliu per fà neve artificiale per l'urganizazione hà iniziatu oghje è chì a pista serà coperta di neve sta sera, è hà dettu: "30 atleti maschili è 15 atleti femini cumpeteranu in Istanbul. E donne participanu à sta urganizazione per a prima volta. A qualità di a cumpetizione hè assai alta. Ci sò atleti olimpichi, ci sò vincitori di a coppa mundiale è di u campiunatu mundiale ", disse.

Nutendu chì a prima tappa di a FIS Snowboard World Cup Big Air hà da principià in Istanbul, Güney hà dettu: "Allora serà in Londra, Quebec, è possibbilmente Mosca. Ci hè duie gambe di muntagna in Svizzera è in Francia ", disse.

Kerem Mutlu, presidente di Playmaker Sports Entertainment, hà dettu chì l'urganizazione serà trasmessa nantu à 7-8 canali di televisione in u mondu è hè prevista per ghjunghje à circa 120 milioni di famiglie.

Roberto Moresi, Direttore di Corsa di a Federazione Internaziunale di Ski, hà dichjaratu chì u so scopu hè di sviluppà tutti i sporti d'inguernu in Turchia è di avanzà, è chì anu da avè una organizazione assai bona in Istanbul.

– Una rampa gigante stallata in u stadiu ITU

Una rampa tamanta, 41 metri d'altitudine è 125 metri di longu, hè stata stallata in u Stadiu ITU, situatu in u Campus Maslak di l'Università Tecnica di Istanbul (ITU), induve l'urganizazione serà tenuta.

30 atleti maschili è 15 atleti femine chì cumpeteranu in l'urganisazione si entreneranu dumani. 10 atleti maschili è 6 femini, chì sò ghjunti à a finale dopu à a qualificazione di a matina u sabbatu, cumpeteranu in a finale à 19.00 di sera.

A Copa Mondiale di Snowboard FIS serà trasmessa in diretta nantu à Big Air Istanbul Eurosports, NTV Spor è 8 canali televisivi in ​​u mondu. Prima di a trasmissione in diretta, sarà mostratu un film promozionale di Istanbul di 2 minuti.

350 tunnellate di neve artificiale sò state iniziate per l'urganizazione. 5 mila biglietti per a Copa del Mundo, 15 mila in i tribune è 20 mila in u campu, sò stati messi in vendita. I biglietti sò venduti nantu à Biletix cù prezzi in u range di 67-215 TL.

In u scopu di l'urganizazione, l'Expo Invernale, chì si terrà in ITU Sports Hall u 19-20 dicembre, riunite i rapprisentanti di e cumpagnie impegnate in a produzzione è a cummercializazione per a stagione invernale. Winter Expo pò esse visitatu gratuitamente.

Diversi cuncerti è manifestazioni seranu ancu realizati in u quadru di a FIS Snowboard World Cup. Dopu à i razzi finali, Athena hà da piglià u palcuscenicu per u cuncertu, è prima di e razzii, u gruppu BubiTuzak darà un cuncertu.