Chì voli Konya da u Primu Ministru?

Cosa vole Konya da u Primu Ministru: Chì volenu i citadini di Konya, l'urganisazioni non governamentali, i capi di a camera da u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan, chì hè ghjuntu à Konya per assistisce à a cerimonia Şeb-i Arus, da u Primu Ministru? Eccu a risposta..
Per i nostri cari lettori, Konya Chamber of Commerce President Selçuk, Öztürk, MUSIAD Konya Branch President Dr. Avemu scontru cù Lütfi Şimşek, u presidente provinciale di CHP Konya Mevlüt Karpuz, u rappresentante provinciale di Public-You Sadi Eriş è parechji citadini...
Eccu l'aspettattivi di Konya da u Primu Ministru ...
"Konya cuntribuisce"
U presidente di a Càmera di Cummerciu di Konya, Selçuk Öztürk, chì hà dichjaratu chì u nostru paese hà ottenutu un grande successu cù u ritmu di crescita di l'espurtazioni in l'ultimi deci anni, è a grande cuntribuzione di Konya à stu successu, hà dettu: "Konya, chì hà esportatu 2001 milioni di dollari in 100, hà aumentatu sta figura 13 volte in undici anni. Annunziate u so nome solu cù l'esportazione di prudutti agriculi l'ultimi 104 anni fà, Konya hà diversificatu i so prudutti industriali in questu periodu è hà classificatu 4th in Turchia cù 9 prudutti diffirenti in termini di "prestazione di diversità di l'esportazione". Un altru successu di Konya hè chì hè u primu postu in u ritmu di crescita di l'esportazione di i prudutti di tecnulugia media è avanzata cù i so figuri sopra à a media Turchia. Producendu è investendu, Konya face ancu una grande cuntribuzione à l'impieghi di u paese. Mentre chì a taxa di disoccupazione media hè di 6 per centu in Turchia, sta figura hè di XNUMX per centu in Konya.
"L'infrastruttura hè un must"
Dicendu chì u prublema più impurtante in u cummerciu di a nostra cità hè l'inadeguatezza di l'infrastruttura di trasportu, Öztürk hà dettu: "Oghje, vedemu chì a maiò parte di i grandi centri cummerciale in u mondu sò cità portu. E cità cummirciali chì ùn sò micca cità portu anu migliuratu ancu u so sviluppu cumpiendu a so infrastruttura di trasportu. Sta situazione hè u prublema più impurtante per Konya, chì ùn hà micca cunnessione cù i porti è persu a so funzione di esse nantu à a strada cummerciale in a so storia.
"A ferrovia di Mersin deve esse bidirezionale"
Attualmente, a linea nantu à Mersin ùn pò esse usata in modu efficae per u fattu chì hè unidirezionale è u trasportu attuale, chì hè principalmente signalatu, hè pesante. Oghje, u tempu chì ci vole à un trenu di merci per viaghjà da Konya à Mersin hè di 12 ore. Stu periodu affetta negativamente i settori induve a strada marittima hè aduprata intensivamente. A più impurtante, impedisce investimenti à grande scala per esse fatti in Konya. In questu cuntestu, hè necessariu di mette una seconda linea nantu à a linea ferroviaria di Mersin esistente per migliurà u trasportu di merci ferroviaria di Konya è facilità u trasportu cù voli reciproci.
"L'aeroportu ùn hè micca abbastanza"
Dicendu chì hè impurtante per Konya di avè un aeroportu civile trà i prughjetti di trasportu, Öztürk hà dettu: "L'aeroportu esistenti è u trasportu aereu in Konya sò insufficienti è causanu prublemi in u trasportu aereu. In cunsiderà u pesu crescente di Konya in u cummerciu internaziunale, un aeroportu civile chì beneficarà ancu a regione hè diventatu una necessità.
Öztürk cuntinuò e so parolle cusì: "U stabilimentu di un Centru Logisticu in Konya hè statu inclusu in u prugramma d'investimentu 2011 è i travaglii sò realizati da TCDD. Konya Logistics Center hè un grande prughjettu chì serve micca solu a pruvincia di Konya, ma ancu tutta a nostra regione, in particulare e pruvince vicine cum'è Ankara, Afyon, Karaman, Niğde è Aksaray. In questu cuntestu, u Centru Logisticu di Konya hà da ghjucà un rolu di primura in u sviluppu di a nostra regione è farà Konya un cruciveru induve tutte e strade s'incruciate, è u centru di a regione.
"A strada circundante serà una medicina"
MUSIAD Konya Branch President Dr. Lütfi Şimşek, affirmannu chì sia a struttura di a cità è u putenziale industriale di Konya sò cresciuti, hà dettu: "U cumpletu di l'investimentu di u Villaghju Logisticu, a custruzzione di a Strada Circundante Esterna, chì serà una soluzione impurtante per u trasportu di Konya, è a Şeb- I cerimonii Arus chì sò stati tenuti in Konya per 740 anni ùn devenu esse tenuti in altre pruvince ".
Enfatizendu chì u prughjettu di a strada di u circondu esternu serà una soluzione impurtante à u prublema di trasportu di Konya, u presidente di a filiale di MUSIAD Konya Şimşek hà dettu: "A pupulazione è l'ecunumia di Konya cresce ghjornu per ghjornu. U modu chjave in u nostru sviluppu, in particulare in u campu ecunomicu, hè u trasportu. A cità cintrali di Turchia, Konya, hè un puntu di junzione impurtante in u centru di l'Anatolia. Per quessa, a nostra cità pò ghjunghje in ogni puntu è deve esse accessibile da ogni puntu. Per utilizà a nostra funzione di esse a cità cintrali in u core di l'Anatolia, l'investimenti da fà in u campu di u trasportu venenu in prima. Per quessa, pensemu chì u prughjettu di a strada di u circondu esternu deve esse iniziatu u più prestu pussibule ".
"Tutti i terreni devenu esse irrigati"
U presidente provinciale di CHP Konya, Mevlüt Karpuz, hà attiratu l'attenzione à u Prughjettu KOP è hà dettu chì u prugettu deve esse allargatu. Sottulineendu chì tutti i terreni agriculi è i terreni in Konya duveranu esse irrigati, Karpuz hà dettu: "I terreni agriculi di i distretti di Konya cum'è Çeltik, Cihanbeyli, Altınekin, Yunak, Ereğli duveranu esse cunsideratu cum'è un sanu è includenu in u scopu di l'irrigazione attivendu in elli. u Prughjettu di Irrigazione di u Nordu di Konya ", disse.
U metro d'emergenza deve esse custruitu
U presidente provinciale MHP Konya Atty. Tarık Taşcı hà enfatizatu chì e municipalità travaglianu solu per vede quandu u Primu Ministru vene. Taşcı hà dettu: "I nostri cumuni facenu spettaculu. Quandu guardemu à Konya oghje, ùn ci hè sempre una suluzione per a contaminazione di l'aria è i prublemi di trafficu. Si dice chì u ponte hè statu custruitu, a strada hè stata custruita, ma ci hè sempre un prublema di trafficu. I tramvii chì arrivanu in 87 ùn anu micca cambiatu. Ancu s'è u metro hè statu prumessu in u 2009, u metro ùn hè statu custruitu. Ellu disse chì un metro deve esse custruitu in Konya urgentemente.
Seb-i Arus appartene à Konya
U Rappresentante Provinciale Public-Sen Sadi Eriş hà dichjaratu chì e cerimonii Şeb-i Arus appartenenu à Konya è chì deve esse prutettu. Eriş hà criticatu u fattu chì i cerimonii Seb-i Arus sò stati ancu in Istanbul è hà dettu: "Stu valore appartene à Konya". Eriş hà dichjaratu chì l'impiegati publichi anu avutu un momentu difficiule è hà dettu: "Cum'è in Konya, ci sò maestri chì aspettanu appuntamentu in tuttu u paese. Semu in turbulenza in u sistema educativu. L'investimenti di Konya anu ancu esse più attivu. I nostri cumune duveranu serve megliu i citadini. "Credemu chì sti prublemi anu da esse risolti", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*