Reunione di Cunsultazione di u Centru Logisticu di Konya

A riunione di cunsultazione di u Centru Logisticu di Konya hè stata tenuta da u Konya Development Group.

U guvernatore di Konya Aydın Nezih Doğan, i deputati di u Partitu AK Kerim Özkul, Mustafa Kabakcı, l'urganisazioni non governamentali è i rapprisentanti di i media lucali è naziunali anu assistitu à a riunione tenuta in MUSIAD Konya Branch.

In u so discorsu à l'inaugurazione, u presidente di a filiale di MUSIAD Konya, Aslan Korkmaz, hà dichjaratu ch'elli eranu assai entusiasmati da e riunioni di u Gruppu di Sviluppu di Konya, chì anu urganizatu cum'è MUSIAD Konya Branch.

Stressing chì tutti quelli chì volenu fà qualcosa per Konya hè un membru di u Gruppu di Sviluppu, Korkmaz hà dettu chì i risultati ottenuti da e riunioni nantu à u KOP, Tunnel Blu è Rapportu Agriculture anu aumentatu l'impurtanza di e riunioni.

Korkmaz hà dichjaratu chì MUSIAD hà ricevutu supportu da tutti, imparzialmente, in a creazione di un paese logisticu, è chì u Centru Logisticu di Konya cuntribuisce assai à l'ecunumia di Konya.

U prugramma hà cuntinuatu dopu sottu a moderazione di Lütfi Şimşek, Capu di MUSIAD Konya Branch Development Group.

In u prugramma, u 3u Direttore Regionale di l'Autostrade Mahmut Yıldız, u Capu di u Dipartimentu di Trasportu TCDD İbrahim Çelik è u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana Şenol Aydın hà fattu presentazioni nantu à u centru logisticu.

U guvernatore di Konya Aydın Nezih Doğan hà fattu una presentazione nantu à a linea Konya-Karaman-Taşucu.

Doğan hà dichjaratu chì a Turchia hà ottenutu u più altu ritmu di crescita dopu a Cina, è chì Turchia hà cresciutu di 2011 per centu in 8,5.

Enfatizendu chì i figuri catturati sò assai impurtanti quandu si cunsidereghja i miri di u 2023, Doğan hà dichjaratu chì i discorsi fatti generalmente parlanu di Konya è chì vole parlà di u mondu in generale.

Felicitando u Gruppu di Sviluppu Konya per u travagliu pusitivu fattu, Doğan hà dettu:

"Questa reunione hè una reunione chì assicura u sviluppu ecunomicu di a nostra regione. I parlanti anu parlatu solu di a strada è a ferrovia ligati à a logistica. Tuttavia, s'è no vulemu esse integrati in u cummerciu mundiale, ci vole à parlà di a strada marittima. Vogliu spiegà chì Konya hè vantaghju in questu sensu. U portu di Mersin hè affruntatu cù parechje volte più di compra di carichi ogni annu. Tuttavia, u Portu di Taşucu, invece, hè utilizatu cù una capacità più bassa, ancu s'ellu ùn hè micca cumplettamente equipatu. U portu di Mersin hè abbastanza luntanu per Konya. Tuttavia, u portu di Taşucu hè vicinu à noi è pò esse menu costu per noi.

Doğan hà dichjaratu chì Konya hà assolutamente bisognu di u portu di Taşucu per trasfurmà Konya in una cità industriale.

Fonte: News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*