U pruprietariu di a terra, chì era u sughjettu di l'operazione Marmaray, hà parlatu

U pruprietariu di a terra chì era u sughjettu di l'operazione di Marmaray hà parlatu: u fratellu maiò di Cemal Akmercan, Gazi Akmercan, chì hè ancu mintuatu in u schedariu d'investigazione, hà rispostu à l'allegazioni attraversu Radikal: "Se qualchissia in a nostra famiglia hà mai offertu soldi, ci impigheremu in l'arburu strettu.
Unu di i mutivi di a detenzione di u sindaco di Fatih Mustafa Demir è l'ufficiali di u cunsigliu di prutezzione era presuntamente chì u permessu illegale hè statu datu per custruisce un hotel nantu à a trama di 4 bloccu 1 in Sirkeci, chì coincide cù a strada di i tunnel di Marmaray. Cemal Akmercan, u pruprietariu di a terra, hè sempre in custodia, cù Demir è alcuni membri di u cunsigliu di prutezzione.
Ùn sò micca esseri umani
Gazi Akmercan, u fratellu maiò di Cemal Akmercan, chì hè ancu mintuatu in u schedariu d'investigazione, hà rispostu à l'allegazioni attraversu u ghjurnale Radikal. Sicondu a nutizia firmata da Serkan Ocak, Akmercan hà dichjaratu chì anu compru u terrenu 2 anni fà è hà dettu: "U nostru architettu hà applicatu à a municipalità di Fatih. A municipalità hà dettu chì nisuna permissione puderia esse cuncessa senza l'opinione di Marmaray è DHL. Dopu chì u prughjettu chì avemu preparatu hè statu rivedutu 3-4 volte, avemu avutu permessu da a direzzione regiunale di Marmaray. Allora avemu applicatu à u cunsigliu di conservazione. Eramu sempre in questu stadiu. Ùn ci hè ancora permessu datu da a municipalità di Fatih. Ci sò stati allegazioni in i ghjurnali per 2 ghjorni chì ci hè un hotel di 3 piani è ci sò artefatti storichi. Questa hè una terra viota. Sì qualchissia in a nostra famiglia hà mai offertu soldi, ci impigheremu da l'arbulu strettu. Avemu vergogna di noi stessi per ciò chì ci hè accusatu. In quantu à u numeru di prughjetti in a distribuzione di gas naturale in Turchia, simu in u 3u postu numericamente. Quessi sò i sugetti chì avemu parlatu, assai rambuctious. Moltu immorale. Quelli chì a producenu ùn sò micca esseri umani ".
A MUNICIPALITÀ ÙN PICCIU
Doğan Kocabey, l'avucatu di a cumpagnia in quantu à u terrenu di circa 1300 metri quadrati di Akmercan in Sirkeci, hà riassuntu e transazzione cum'è seguente: "Cemal Akmercan hà compru u terrenu in ferraghju 2011. U so valore in l'attu hè 3.5 milioni di TL. Ci sò 1/5 mila piani fatti da a Municipalità Metropolitana di Istanbul in quantu à a regione. Questa terra hè citata cum'è una zona turistica in quellu pianu. Dopu avè riunitu cù parechje cumpagnie architettoniche, avemu accunsentutu cù Arci Architecture per fà u travagliu per noi. Esegue e prucedure relative à a preparazione di u prugettu è à l'ottenimentu di a licenza. Prima, una dumanda hè stata fatta à a municipalità di Fatih. Tuttavia, hè statu dumandatu à ottene l'avisu appropritatu da a Direzzione Regionale di DHL Marmaray è da u Cunsigliu di Conservazione ".
YTU RAPPORTU POSITIVAMENTE
L'avucatu Kocabey hà spiegatu l'azzioni pigliate quandu a municipalità di Fatih ùn hà micca datu permessu: "Una dumanda hè stata fatta à Marmaray. Una risposta hè stata ricevuta da Marmaray u 5 dicembre 2012. Ci hè statu dettu chì a custruzzione hè in corso è chì un tali permessu ùn pò esse cuncessu. U Cunsigliu di Conservazione hè statu ancu applicatu. U Cunsigliu di Conservazione, in a so risposta in dicembre 2012, hà dichjaratu chì u permessu deve esse ottenutu prima da Marmaray. Dopu chì a custruzzione hè finita, u prugettu hè rivisu è riapplicà hè fatta. Sta volta, Marmaray vole un parè da l'università per un esame tecnicu. U rapportu "appropritatu" hè datu à l'unanimità da 3 lettori di l'Università Tecnica Yıldız. In u rapportu 12-pagine sottumessi u 20 d'ottobre, l'opinione hè spressione chì a custruzzione ùn hà micca dannu à Marmaray, basta chì a custruzzione in una piccula parte di a terra chì currisponde à i tunnelli hè rinunziata, a terra hè rinfurzata è u sotano hè ridutta. "
À LA TABELLA DI PROTEZIONE DI FILE
L'avucatu Kocabey hà spiegatu chì in u primu pianu l'hotel hà 3 piani sottu à a terra è 5 piani sopra a terra, ma in u pianu rivisu, 1.5 piani sottu à a terra è 5 piani sopra a terra di novu. Kocabey hà dettu: "L'opinione positiva di Marmaray chì l'hotel pò esse custruitu secondu queste cundizioni u 4 di nuvembre di u 2013, presumibbilmente ùn hà micca ghjuntu à l'autorità d'investigazione. Durante a nostra interrogazione, spiegheremu questu è prisintà i ducumenti. Dopu sta opinione di Marmaray, una dumanda hè stata fatta à u Cunsigliu di Conservazione. Tuttavia, nisuna decisione hè stata presa. U prucessu hè stuck in questa tappa.

1 Comment

  1. Cemal Akmercan è tutti in u gruppu d'Akmercan sò persone decenti è sò sicuru ch'elli ùn feranu nunda illegale. Prima o dopu, tuttu serà revelatu è a so innocenza serà pruvata.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*