Reazione forte à i grandi pedi di a linea di funivia Yenimahalle

Reazione dura à i grandi pedi di a linea di funivia Yenimahalle:
I citadini anu reagitu à i pilastri di telecabina giganti eretti nantu à e strade Gürler, Sevgi è Manyas per u prughjettu di u telefuninu in Yenimahalle, dicendu: "Solu questu mancava, cum'è se u pede di un mostru avia ghjuntu in a strada".
E gambe giganti di u prughjettu di u telefuninu, chì a Municipalità Metropolitana cuntinueghja à custruisce in Yenimahalle, hà causatu una reazione da i citadini.
Quandu e gambe di a linea di funivia custruita trà a stazione di metro Yenimahalle è Şentepe sò state piazzate trà u quartiere, i residenti circundanti si lagnavanu di a situazione. L'abitanti di Yenimahalle anu reagitu à i pilastri di telecabina giganti posti nantu à Gürler Street è Sevgi Street in Tepealtı District è Manyas Street in Ergenekon District, dicendu: "Questu era l'unicu chì mancava in a strada".
L'ORDINE ACCEDA PRESTU
Mümtaz Alacaoğlu hà dichjaratu chì pusendu i pilastri giganti di a linea di funivia in u mità di u quartiere è à a riva di a strada crea un aspettu bruttu è hà dettu: "Erighjenu pali enormi davanti à e case. I pedoni ùn ponu micca marchjà, i veiculi ponu appena passà. U sonu di u tamburinu era piacevule da una distanza, è questu era u listessu. "U telecabina pare bella da una distanza, ma quandu vi avvicinate, e cose giranu completamente à u cuntrariu, cum'è se u pede di un mostru passava in a strada", disse.
U VALORE DI L'ACCIDENTI VA DEMINU
Dichjarà chì micca solu i residenti di a strada, ma tutti i residenti di Yenimahalle si lamentanu di a situazione, Gülben Ağaçlı hà dettu: "Mi dumandu chì hà pensatu à erige una tappa di telecabina enormi in u mità di a strada. E case quì perderanu valore per via di l'apparenza brutta. I citadini anu difficultà à parcheghju i so veiculi quandu e gambe di a funivia ghjunghjenu à l'entrata di u parcheghju. E strade strette sò diventate ancu più strette per via di a funivia.

1 Comment

  1. I membri CHP in quella strada ùn volenu micca questu, altrimenti u novanta per centu di Yenimahalle vole ...

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*