Secondu attaccu terrorista in trolleybus in Russia

U sicondu attaccu terrorista in Russia era in un trolebus: Sicondu i rapporti iniziali, 15 persone sò morti è 23 persone sò stati feriti in l'attaccu terrorista in un trolebus in Volgograd, Russia.
U sicondu attaccu terrorista hè statu fattu in Volgograd, in Russia, sta mane. Sicondu i rapporti iniziali, 15 persone anu persu a vita è 23 persone sò state ferite in u risultatu di l'esplosione di una bomba posta nantu à un trolebus. 16 persone sò morti in l'attaccu in Volgograd eri.
Uffiziu di u sindaco di Volgograd sözcüMihail Seryonko hà nutatu chì una splusione hè accaduta in u trolebus numero 15, 15 persone sò morti è 23 persone sò stati feriti.
Cummissione investigativa di Russia sözcüU presidente Vladimir Markin hà dichjaratu chì una investigazione hè stata lanciata annantu à l'attaccu.
À l'urdinamentu di u presidente russu Vladimir Putin, u capu di l'Intelligenza Interna FSB Aleksandr Bortnikov si trasferì in a cità di Volgograd.
U Cumitatu Naziunale Anti-Terrorismu Russu (NAK) hà dichjaratu chì ci era assai studienti in u veiculu.
Una donna suicida hà fattu un attentatu à a bomba in a stazione di treni di Volgograd ieri. Almenu 16 persone anu persu a vita in l'attaccu, è più di 50 persone sò state ferite, alcune seriu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*