I snowboarders target 2018

L'obiettivu di i snowboarders 2018: A Squadra Naziunale di Ski di Turchia di Snowboarding, chì hè intrutu in u campu in Palandöken Ski Center, hà per scopu di preparà l'atleti per l'Olimpiadi 2018 ottenendu un diploma da e razzi internaziunali chì sò tenuti in Europa.

Ahmet Uğurlu, unu di i coaches di Snowboard Turkey Ski National Team, hà dettu in a so dichjarazione à u currispundente AA chì u primu campu di a stagione, chì hà iniziatu in Palandöken, cuntinueghja cù successu.

Dichjarà chì anu u scopu di ottene risultati riesciuti in e corse chì si terranu in parechji paesi europei durante l'annu, Uğurlu hà dettu:
"Avemu principiatu u nostru campu di a Squadra Naziunale di Snowboard in Erzurum. Credu chì u nostru campu, chì si svolge in un ambiente assai bellu, serà successu. Ùn avemu micca principiatu u travagliu di a porta ancu, ma avemu focu annantu à u travagliu tecnicu. Alcuni di i nostri atleti sò in Italia per participà à e gare intercollegiate. I nostri altri atleti assistenu à u campu quì. Avemu 10 atleti assai talentu in u campu. U scopu di u campu hè di preparà l'atleti per a stagione. Per assicurà ch'elli sò pronti sia per e razzii chì si feranu in u nostru paese durante l'annu è per l'altri razzi internaziunali da esse tenuti in Auropa. Avemu u scopu di purtalli à u megliu livellu in quantu à a tecnica è a tattica. U campu urganizatu da a nostra Federazione Turca di Ski in u locu di l'estiu hè statu assai successu. Comu hè cunnisciutu, facemu solu un salto in a categuria di snowboard in u nostru paese. Puderemu micca esse capace di ghjunghje à l'Olimpiadi di Sochi, ma u nostru scopu hè di furmà atleti campioni per l'Olimpiadi 2018.
Uğurlu hà dichjaratu chì i snowboarders più riesciuti è talentu di Turchia eranu inclusi in u campu è chì aspettavanu assai da l'atleti.

Dichjarà chì a federazione è u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport travaglianu per furmà l'atleti chì utteneranu successu in campionati internaziunali, Uğurlu hà dettu:
"Siccomu u snowboard hè una nova filiera in Turchia, ùn avemu micca cullatu punti à u livellu olimpico. Per quessa, u nostru scopu hè di aumentà i nostri punteggi finu à u 2018, per assicurà chì i nostri atleti sò megliu per e razzii in quale participeranu è per purtà à u livellu di cumpete in l'Olimpiadi. In stu riguardu, diversi studii sò realizati per aumentà u livellu di i nostri figlioli cù e cuntribuzioni sia di a nostra federazione sia di u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport. Speremu, manderemu snowboarders à l'Olimpiadi 2018 chì anu successu è portanu medaglie à u nostru paese. U nostru scopu hè di preparà i nostri figlioli per 2018 sia spirituali, fisichi è tecnichi. Aspittemu successu da a squadra core chì entra in u campu. A squadra hè assai solida è crede chì sarà megliu. U nostru staffu core hè statu determinatu da un scrutinu intensu da a nostra federazione. I nostri figlioli inclusi in u campu sò atleti assai elite chì si preparanu per l'Europa è l'Olimpiadi 2018.