A stazione di Marmaray Sirkeci messa in serviziu

Stazione di Marmaray Sirkeci
Stazione di Marmaray Sirkeci

A stazione Sirkeci di Marmaray, chì hè stata annunziata per esse chjusa temporaneamente per via di a densità, hè stata aperta per l'usu da eri.

A stazione Sirkeci di Marmaray, u prughjettu di u seculu, chì era temporaneamente chjusu per via di una densità eccessiva, hè stata messa in serviziu. A fermata Sirkeci in Marmaray, induve si trovanu e stazioni Ayrılık Çeşmesi, Üsküdar, Sirkeci, Yenikapı è Kazlıçeşme, hè stata temporaneamente chjusa per via di a densità di passageri. A stazione di Sirkeci hè stata aperta à u serviziu di i citadini eri meziornu. I passageri chì imbarcanu da Üsküdar ghjunghjenu à Sirkeci in 4 minuti.

CUSCIENTI DI L'INTENSITÀ

A stazione di Sirkeci pò esse ghjunta da una banda di caminata pedonale assai longa partendu da l'entrata di a stazione di Marmaray. U direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà spiegatu chì a chjusura temporanea di Marmaray di a stazione di Sirkeci era dovuta à un sovraffollamentu: "70 per centu di i passageri venenu per un tour. Ùn ci hè micca un passageru chì dice chì scenderanu in Sirkeci. Dunque, presentemu Marmaray à i nostri citadini. Pudemu piantà in Sirkeci, ùn ci hè micca prublema, ma l'apreremu dopu avè urdinatu un pocu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*