Simposiu è Fiera di u trasportu publicu Transist (Galleria di foto)

Simposiu è Fiera di Trasportu Publicu Transist: U Simposiu è Fiera di Trasportu Transist 6th, urganizatu in parte di a Settimana di Trasportu Publicu, hà iniziatu à u Centru di Cungressu di Istanbul.
Urganizata da IETT, u IV. Settimana di u trasportu publicu VI. A cerimonia di apertura di u Simposiu di Trasportu Transist 2013 è a Fiera hè stata tenuta à u Centru di Cungressu di Istanbul. A cerimonia hè stata ospitata da Hazım Körmükçü, Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ahmet Selamet, Direttore Generale di IETT Enterprises Dr. U presidente di a Confederazione Hayri Baraçlı Hak-İş, Mahmut Arslan, è parechji rapprisentanti di u settore anu assistitu.

U settore di u trasportu hè assai impurtante in u sviluppu di u paese.
Parlendu à l'apertura di u simposiu, Ahmet Selamet, Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hà dichjaratu chì u settore di u trasportu hè unu di i settori chì cuntribuiscenu à u sviluppu di u paese, è chì u trasportu hè una forza motrice in u sviluppu di a sucietà. . Nutendu chì furnisce servizii di trasportu di qualità, cunfortu è sicuru cum'è municipalità, Selamet hà dettu: "U pianu maestru di trasportu di Istanbul 2023 hè statu preparatu. Avemu preparatu a carta stradale chì purterà a nostra cità à 2023 in cunfurmità cù i bisogni di l'età. Avemu preparatu a mappa di densità di trafficu. Ùn ci hè quasi micca residenti di Istanbul chì ùn scaricanu micca l'applicazione di trafficu mobile di a Municipalità Metropolitana di Istanbul in i so telefoni. disse.

A flotta di autobus di Istanbul hè stata completamente rinnuvata
Dichjarà chì tutti i quattru anguli di Turchia sò cunnessi cù rete di ferru, treni d'alta velocità è investimenti stradali divisi, Selamet hà dettu: "Sotto a dirigenza di u nostru Primu Ministru, sta zona hè ghjunta ancu di più in l'ultimi anni. Kanal Istanbul, Marmaray, u terzu aeroportu, novi linee ferroviarie sò esempi evidenti di questi. Prestu, u trenu d'alta velocità Istanbul-Ankara duverà 3 ore. Oghje, 26 milioni di viaghji sò fatti ogni ghjornu in Istanbul. In u 2023, sta cifra serà di 36 milioni. Attribuemu a maiò parte di l'investimenti à u trasportu. Avemu compru 1705 autobus novi per IETT in l'ultimi dui anni, avemu principiatu l'era di l'autobus intelligenti, l'autobus equipati di bicicletta sò in e strade. Avà, dopu à pocu tempu, i nostri citadini cumincianu à aduprà Akbil o Istanbulkart in minibus. Inseme à Bus AŞ, avemu compru circa 3 mila autobus novi. A flotta di autobus di Istanbul hè stata rinnuvata cumpletamente, rinnuvata è mudernizzata. disse.

Ci sforzemu di espansione u trasportu publicu
Parlendu à l'apertura di u simposiu, u General Manager IET Dr. Hayri Baraçlı, invece, hà dichjaratu in u so discorsu ch'elli partenu nantu à sta strada per urganizà una urganizazione mundiale. Ricordendu chì Transist hè statu tenutu per a quarta volta questu annu, Baraçlı hà dettu: "Semu in un sforzu per portà a sustenibilità à un puntu impurtante. Fendu cusì, urganizemu simposii è attelli chì palesaranu a mobilità urbana è a diversità. Parechje di l'autorità di u trasportu publicu sò quì cun noi. Quist'annu, avemu da scopu di revelà una cultura di cambiamentu chì assicurerà a diffusione di u trasportu publicu in un puntu assai più intensu è sfarente cumparatu cù l'anni precedenti ". disse.
Cù una populazione di 15 milioni, Istanbul hà superatu 142 paesi in u mondu.
Dichjarà chì anu determinatu u tema principale di l'avvenimenti Transist quist'annu cum'è "4M" cumpostu di Gestione, Mobilità, Mantenimentu è Fabbricazione, Baraçlı hà enfatizatu chì Istanbul, cù a so populazione di 15 milioni, hà lasciatu 142 paesi. Nutendu chì IETT porta più di 1 miliardo di passageri annu cù autobus publichi privati, metrobus, tram nostalgicu è linea di tunnel Beyoğlu-Karaköy, Baraçlı hà dettu: Marmaray, unu di i so prughjetti maiò, trasporta una media di 29 milioni di persone annu in i nostri metri, chì avè una media di 80 mila è 137,9 chilometri di sistema ferroviariu per ghjornu. U serviziu di trasportu hè assai longu. Avemu bisognu di qualchì manera una cultura di u trasportu publicu chì piglia u tempu, u costu è u fattore umanu. Per assicurà a sustenibilità di a qualità di serviziu, ùn deve micca scurdate chì u fattore umanu hè u fattore più impurtante. Perchè a forza di travagliu accumulata hè unu di l'elementi più critichi di u trasportu publicu ". disse.

Avemu criatu un novu mudellu in Turchia
Baraçlı hà dichjaratu chì IETT hà creatu un novu mudellu in Turchia cù a compra di 1705 autobus novi; "Cusì, e cumpagnie anu a pussibilità di fà R&D. In questu modu, anu l'uppurtunità di prisentà i so prudutti in i normi europei. L'annu passatu, avemu creatu una piattaforma nantu à u mutore domesticu quì. Se avemu realizatu l'iniziu di a produzzione domestica cum'è u risultatu di l'attellu realizatu l'annu passatu è i rapporti ottenuti, averemu a pussibilità di realizà alcune attività cù l'industria chì ghjunghje à i punti estremi in nome di u nostru paese ". finitu u so discorsu.

Servimu cù 15 mila travagliadori in u trasportu publicu di Istanbul
In u so discorsu, u presidente di Hak-İş, Mahmut Arslan, hà dettu chì furnenu serviziu à u trasportu publicu di Istanbul cù circa 15 mila travagliadori. Dichjarà chì Istanbul hè un centru di attrazione, ma ancu u centru di certi prublemi, Arslan hà dettu: "Sapemu tutti cumu a salvezza di a vita di i nostri amichi di i cunduttori di l'autobus, chì sò rispunsevuli di a sicurità di i passageri, era minacciata quandu i nostri autobus. sò stati distrutti durante l'avvenimenti di Gezi. Ma sò sempre disposti à piglià un grande risicu per purtà i passageri à e so destinazioni in modu sicuru è per prutege a so salute ". disse.

Avemu da sparghje inseme a cultura di u trasportu publicu
Dichjarà chì a diffusione di a cultura di u trasportu publicu hè un compitu impurtante, soprattuttu in cità grandi è muderni, Arslan hà dettu: "Se avemu successu in questu, pensu chì più distanza Istanbul piglia in termini di trasportu publicu, più veloce ci sbararemu. di sta prova di trafficu. Per quessa, cuntinueremu a nostra cuntribuzione è sustegnu à a diffusione di a cultura di u trasportu publicu, chì a sucetà l’accetta vuluntariamente, micca per imposizione, è per piglià prugressi in questu sensu. Preparamu l'IETT per u futuru inseme è custruemu u nostru avvene inseme ". disse.

Dopu à i discorsi, a fiera hè stata aperta. U primu trolleybus turcu chjamatu 'Tosun', pruduciutu 45 anni fà da i maestri di l'IETT, hè statu ancu exhibitu in a fiera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*