L'Alpi di Turchia Erciyese 150 Million Euro Investment

Investimentu di 150 milioni d'euros in l'Alpi di Turchia Erciyes: In u scopu di u Prughjettu di u Centru Turisticu è Sport Invernali di Erciyes, chì hè statu iniziatu in u 2005 da a Municipalità Metropolitana di Kayseri nantu à a Montagna Erciyes, chì hà e più lunghe è più piste di sci in Turchia, a quantità di investimenti fatti. finu à avà hè ghjuntu à 150 milioni d'euros.

Murat Cahid Cıngı, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a municipalità metropolitana di Kayseri Erciyes AŞ, hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì travaglianu cum'è gestione di muntagna in l'estiu è manghjanu u so fruttu in l'invernu.

Dichjarà chì i travaglii di custruzzione sò realizati in tuttu u Monte Erciyes in l'estiu, Cıngı hà dettu chì paragunatu à u 2012, a facilità meccanica è a capacità di trasportu di passageri anu aumentatu di quasi 100 per centu.

Dichjarà chì a lunghezza di a pista di 102 chilometri hè stata ghjunta in Erciyes Ski Center cù i travaglii fatti quist'annu, Cıngı hà dettu:

"Attualmente, avemu a pista di sci più longa in Turchia. Inoltre, tutte e nostre 26 piste nantu à una zona di 34 milioni di metri quadrati sò integrate l'una cù l'altru. I nostri sciatori ponu accede à e piste da quattru punti d'entrata differenti è ponu scià intornu à tutte e piste. U listessu sistema esiste in l'Alpi. In l'Alpi, u paese hè cambiatu postu chì e stazioni di sci sò custruite nantu à una catena di muntagna, mentre passanu da una pista à l'altru. In Erciyes, i nostri sciatori ponu scià nantu à a pista chì volenu. Ùn ci hè micca una tale pista in ogni locu in Turchia. In questu rispettu, Erciyes hà ancu a distinzione di esse l'"Alpi" di Turchia ".

Indittendu chì ognuna di e piste di sci in Erciyes hà diversi livelli di difficultà, Cıngı hà enfatizatu chì ogni sciatore pò sceglie una pista secondu a so capacità, u so gustu è u livellu di difficultà è u ski.

- Rinforzu di neve à e piste cù macchine di neve

Dichjarà chì tutte e piste di sci sò dotate di unità di nevicata è aghjunghjenu neve à e piste, Cıngı hà dichjaratu chì hà nevicatu una volta in a stazione di sci induve e piste sò situate in Erciyes sta stagione, è perchè hè in forma di una pista. tipu, a terra ùn tene micca neve.

Nutendu chì anu pruduciutu neve nantu à e piste operandu i sistemi di neve chì sò entrati in serviziu quist'annu, Cıngı hà dettu: "In questu modu, avemu apertu a stagione in Hacılar Kapı 2 settimane fà è in Tekir Kapı circa 10 ghjorni fà. Pruducendu neve artificiale nantu à e nostre piste principali, avemu nevicatu e nostre piste è l'avemu preparatu per u sci. I nostri amanti di u sci piacenu à scià in Erciyes, indipendentemente da i ghjorni di settimana o di u weekend. Spergu chì a precipitazione sarà à un livellu satisfacente da avà, è pudemu offre tutte e nostre piste à u serviziu di i nostri sciatori ", disse.

- A stagione serà allargata da 1 mese

Spieghendu chì ci sò un totale di 150 macchine di neve artificiale in tutte e piste principali, Cıngı hà dichjaratu chì e macchine di neve producenu neve cù l'acqua chì ricevenu da u stagnu in a regione di Tekir è u stagnu artificiale custruitu nantu à a parte superiore di a stazione di Lifos in Hacılar. Porta.

Enfatizendu chì u valore di a temperatura per a nevicata deve calà à 5 gradi sottu à zero, Cıngı hà dettu chì da dicembre, soprattuttu di notte, a temperatura di l'aria hè cascata à 5 gradi sottu zero in Erciyes è puderanu pruduce neve per e piste.

Dichjarà chì e piste sò state nevicate per u sci, Cıngı hà dettu:

"Grazie à e unità di nevicata, avemu l'uppurtunità di apre a stagione prima è chjude dopu. A stagione di ski in Erciyes principia generalmente à a mità di ghjennaghju è finisce à a mità d'aprile. Dopu chì pruducia a neve prima è furnisce u ghiaccio nantu à e piste, u tempu di fusione di a neve hè più longu. È spinghjemu a stagione di ski prima. S'ellu ùn aviamu micca un sistema di neve, prubabilmente ùn avariamu micca apertu a stagione di sci da ogni parte di a muntagna avà. In fatti, hà nevicatu l'annu passatu à Hacılar Kapı in ghjennaghju. Pudemu apre a staghjoni à a mità di ghjennaghju Questu annu, grazia à i nostri sistemi di neve, avemu apertu a stagione in a prima settimana di dicembre. Hè digià una stagione di 4 mesi in totale. Quandu avemu aumentatu questu per un mesi, currisponde à 25 per centu. Questu hè un tempu impurtante per a stagione di ski ".

- A quantità di l'investimentu hà righjuntu 150 milioni d'euros

Dichjarà chì a dimensione tutale di u prughjettu di u Prughjettu di u Centru di Sport invernali è Turismu di Erciyes, chì hè stata iniziata in u 2005, hè stata determinata cum'è 275 milioni d'euros, Cıngı hà cuntinuatu cusì:

"Cum'è a municipalità, avemu spesu circa 150 milioni d'euros, cumprese opere infrastrutturali, strade, fognature, piste, strutture meccaniche. Più o menu 80% di u travagliu pianificatu hè statu finitu. Da avà, pare chì tutti sti investimenti ghjunghjeranu à 300 milioni d’euros cù l’investimenti di u nostru settore privatu in l’alberghi è i spazii suciali. Quandu i nostri centri di cungressu, campi di football, centri per i campi d'estate, slittini d'estate è centri di slittini artificiali sò stabiliti, hè un prughjettu chì ghjunghje à 300 milioni d'euros. In quantu à l'infrastruttura, simu avà una stazione di sci di prima classe ".

- E migliori strade di muntagna di u mondu sò state custruite

Cıngı hà dichjaratu chì a municipalità metropolitana di Kayseri dà una grande impurtanza à i travaglii di custruzzione di strade in u scopu di u prugettu è hà dettu chì facenu e migliori strade di muntagna in u mondu per u trasportu à Erciyes.

Nutendu chì i visitatori chì venenu da a strada Kayseri-Hisarcık viaghjanu nantu à una strada moderna di 4 corsie per ghjunghje à Erciyes, Cıngı hà dettu: "Ùn ci hè micca una strada di muntagna cusì perfetta in u mondu. Questu hè spressu micca solu da noi, ma ancu da i prufessiunali alpinisti è skiers chì venenu à Erciyes. E nostre strade sò larghe quante sò sicure. Facemu grandi sforzi per assicurà chì e strade per Erciyes ùn sò micca bluccate durante u periodu invernu. E nostre strade sò chjuse una o duie volte durante a stagione. Pudemu riapertura à i trasporti in pocu tempu mobilizendu tutte e nostre squadre ", disse.