Hè u tempu di scià in Bosnia

Hè l'ora di scià in Bosnia: Stazioni di sci impurtanti cum'è Sarajevo, Biyelashnitsa, Yahorina è Igman, chì anu ospitu l'Olimpiadi Invernali di u 1984, offrenu opportunità impurtanti à i turisti cù piste di sci per tutti i livelli è un alloghju adattatu per ogni budget.

Stazioni di sci impurtanti cum'è Sarajevo, Biyelashnitsa, Yahorina è Igman, chì sò famosi per i so centri di sport invernali è ospitanu l'Olimpiadi invernali di u 1984, offrenu opportunità impurtanti à i turisti cù piste di sci per tutti i livelli è un alloghju adattatu per ogni budget.

Sarajevo, chì attrae l'attenzione cù a ricchezza di e so bellezze storiche è naturali in i mesi d'estate è e so stazioni di sci in i mesi d'inguernu, hà cuminciatu à accoglie l'amatori di sci da u 15 dicembre. A stagione di ski hà iniziatu in i centri di sport d'inguernu cum'è Byelashnitsa, Igman è Yahorina, induve l'Olimpiadi invernali di u 1984 sò stati.

E stazioni di sci di Byelashnitsa è Igman, chì sò solu 20 minuti da Sarajevo, sò e duie stazioni di sci chì attiranu a più attenzione da l'amatori di sci per via di a so vicinanza à a cità. In queste duie stazioni di sci, chì anu circa 10 chilometri di piste di sci adatte à tutti i livelli, hè pussibule di truvà l'alloghju è l'opportunità di sci à prezzi assai più accessibili cumparatu cù i prezzi di stazioni di sci in Turchia.

A stazione di ski di Yahorina, chì ùn hè micca stata dannata durante a guerra in Bosnia, si trova à 28 chilometri da Sarajevo. Yahorina, chì hà piste di sci assai più larghe cumparatu cù e stazioni di sci in Igman è Byelashnitsa, hà ancu spazii adattati per u sci di fondo, sledding, sci di notte è escursionismo.

- Corsa di Capodanno

L'alberghi in Yahorina, Byelashnitsa è Igman, induve a stagione di ski hà iniziatu, cuminciaru à esse affollati per l'annu novu. Per quelli chì volenu passà a so vacanze di l'annu novu in ski, i prugrammi di divertimentu seranu urganizati in l'alberghi per a vigilia di l'annu novu. Quelli chì volenu principià l'annu novu cù cuncerti è partiti ponu stà in hotel in Yahorina, Byelashnitsa è Igman, cù una tarifa di alloghju per notte da 30 euro.

Sicondu l'infurmazioni ottenute da u currispundente AA, questu annu, l'amatori di l'esqui si trovanu un alloghju à i prezzi chì partenu da 25 euros in Byelashnitsa è 15 euros in Yahorina.

Per d 'altra banda, hè pussibule ghjunghje à Sarajevo da Istanbul ogni ghjornu di a settimana cù voli di THY, Pegasus è Bosnia and Herzegovina Airlines.

-Le stazioni di sci in Serbia è Croazia sò ancu pronti per a stagione

A stazione di sci Kopaonik in i parti cintrali di Serbia hà apertu a stagione di sci da u 5 di dicembre. Hè pussibule di stà in hotel in Kopaonik chì offre un serviziu di mezza pensione, cù prezzi chì partenu da 60 euro per ghjornu. Ci sò 30 piste di sci in Kopaonik, induve ci sò 24 teleferichi capaci di portà 40 mila skiers per ora. L'amatori di ski anu l'uppurtunità di scià finu à aprile in u centru di ski, chì hà ancu un sistema di neve artificiale.

Slyeme, a stazione di ski più famosa in Croazia, hà apertu e so porte à l'amatori di sci. Hè ancu pussibule di fà sci di notte in Slyeme, induve ci sò cinque piste di sci.