DISK Protesta Raid à i travagliadori ferroviari coreani

DİSK hà prutestatu u Raid à i travagliadori ferroviari coreani: u presidente di DİSK, Kani Beko, hà dichjaratu chì l'avvenimenti chì cuncernanu strettamente i travagliadori di u mondu sanu si sò accaduti in Corea di u Sud.
A Confederazione di i Sindicati Rivuluzionarii di Turchia (DİSK) hà fattu una dichjarazione di stampa davanti à u Cunsulatu Generale di Corea di u Sudu per prutestà e pressioni nantu à i membri di u sindicatu chì anu fattu greva contru à a privatizazione di e ferrovie in Corea di u Sud.
U presidente di DİSK, Kani Beko, hà dichjaratu chì l'avvenimenti chì cuncernanu tutti i travagliadori di u mondu sò accaduti in Corea di u Sudu è chì sò quì per sustene a lotta di i travagliadori coreani è per prutestà l'oppressione contr'à elli.
Ricordendu chì i travagliadori ferroviari coreani anu fattu greva per oppone à a privatizazione di e ferrovie statali, Beko hà dettu: "U guvernu coreanu hà dichjaratu a greva illegale, contru à e cunvenzioni di l'ILO. Prima, hà licenziatu 7 mila travagliadori è emessu un mandatu d'arrestu per i dirigenti di l'Unione Ferroviaria. "Allora, in una operazione chì implicava 5 mila agenti di pulizzia, anu razziatu in a sede di a Cunfederazione Sindicata Coreana è arrestatu 130 unionisti", disse.
"ÙN LI LASCIAremu SOLI IN STE LOTTE"
Enfatizendu chì u guvernu sudcoreanu hà dichjaratu a guerra à u so propiu populu, Beko hà dettu:
"D'una banda, apre u risparmiu di e persone à saccheghjanu per via di privatizazione, è da l'altra parte, usurpa i diritti sindacali di i travagliadori. Se u guvernu sudcoreanu invita i travagliadori coreani à cumbatte, accettemu u so invitu, quella lotta si ferà induve ci sò i travagliadori. Continueremu e nostre azzioni simili à oghje davanti à i rapprisentanti coreani. I travagliadori coreani mostranu chì u sindicalismu ùn hè micca solu nantu à a negoziazione di u salariu, ma ancu di prutezzione di u risparmiu di e persone è di i servizii publichi. "Ùn li lasciaremu micca solu in questa lotta".
"LIBERA IMMEDIATAMENTE I UNIONISTI IMPRISIONI"
Dichjarà chì a Cunfederazione di i Sindicati Coreani ùn hè micca retrocessu, Beko hà dettu: "Si preparanu per una greva generale u 28 di dicembre. Ci sarà una greva micca solu in e ferrovie, ma in tutti i rami di l'affari.
A Cunfederazione aduprà u so putere da a pruduzzione per prutege l’inseme di i ferroviari è i travagliadori di i ferroviari. Hè un esempiu di sulidarità di classe dimustrata da i travagliadori coreani. I travagliadori coreani ci insegnanu a resistenza, ci insegnanu a sulidarità. Avvisemu quì u guvernu coreanu. Liberate subitu i sindicalisti detenuti !
Eliminate l'ostaculi à l'attività sindicale ! "Annulla a privatizazione di a ferrovia", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*