I travagliadori di a ferrovia marchjavanu contr'à a privatizazione in Adana

I travagliadori di a ferrovia marchjavanu contr'à a privatizazione in Adana: A filiera di Gaziantep di a marcia di 5 rami à Ankara contr'à e pratiche di privatizazione di e ferrovie ghjunghjenu à Adana.

A filiera Gazi Antep di a marcia di Ankara, iniziata da l'Unioni di l'Impiegati di u Trasportu Uniti da 5 rami contr'à a privatizazione di e ferrovie, hà ghjuntu oghje à Adana. Dopu avè ghjuntu à Adana, i travagliadori anu fattu una marcia rappresentativa nantu à i rails è anu fattu una dichjarazione di stampa cù i travagliadori chì l'anu accoltu.

In u comunicatu di stampa lettu da u Sicritariu di l'Educazione Generale è di l'Organizazione di BTS, İshak Kocabıyık, in nome di u Sindicatu di l'Impiegati di i Trasporti Uniti (BTS), hè statu dichjaratu u seguente:

"Oghje, noi, i ferrovieri, avemu tornatu in strada.

Balıkesir, Istanbul (HalkalıA nostra marchja, chì hà cuminciatu oghje (17 nuvembre) da stazioni Van, Antep è Zonguldak, finisce davanti à a Direzzione Generale TCDD in Ankara u 24 di nuvembre.

U prugettu di legge "In a liberalizazione di u trasportu ferroviariu turcu", chì pensa à cummercializà u serviziu ferroviariu sguassendu da esse un serviziu publicu, per cummodificà u dirittu à u trasportu, per permette à quelli chì anu soldi di prufittà di stu serviziu più caru, è per apre u caminu à l'usu di u travagliu prezzu è precariu, hè statu purtatu à l'Assemblea Generale di u Parlamentu è, malgradu a lotta fatta da a nostra Union, u prugettu hè statu purtatu à l'Assemblea Generale di u Parlamentu. hè entratu in vigore da esse publicatu in u Gazzetta Ufficiale u 1 di maghju di u 2013.

Cù i passi fatti sottu à u nome di ristrutturazione di e ferrovie, chì hà cuminciatu dopu à l'anni 1990, u funziunamentu istituzionale di 158 anni di e ferrovie hè statu ghjittatu da parte, è u meritu, a carriera, u serviziu, u successu, ecc. a gestione TCDD. E misure cum'è queste sò lasciate da parte è un cumpurtamentu preghjudiziu hè fattu, è soprattuttu cù u persunale puliticu, l'appuntamenti incompetenti sò fatti nantu à a partisanità pulitica à u persunale chì necessitanu cunniscenze, sperienza è sperienza.

Cù l'accordi fatti per incuragisce u persunale à ritirata, centinaie di persunale si sò ritirati di pocu tempu, è u numeru di l'impiegati hè stata ridutta di 1995% dapoi u 35. In u risultatu di sta diminuzione di u nùmeru di l'impiegati, a subcontratazione in a produzzione di servizii ferroviarii hè diventata rapidamente è hè statu introduttu una vita di travagliu flexible è micca regulata.

In questu prucessu, mentre chì a sicurezza operativa in e ferrovie hà persu a so affidabilità più chè mai è si sò accaduti accidenti fatali maiò, l'accidenti di u travagliu in i minieri, u settore di a custruzzione, i cantieri navali, i siti industriali è e fabbriche anu cessatu di esse accidenti è si sò trasformati in omicidi occupazionali di massa.

In i nostri scontri è riunioni cù i dirigenti di TCDD dopu a promulgazione di a Legge Ferroviaria, chì hà per scopu di liquidà TCDD è di distrughje i diritti di l'impiegati, avemu manifestatu a nostra preoccupazione per u futuru di u persunale è hà rispostu à e nostre dumande nantu à s'ellu ci hè azzione. contr'à a vuluntà di l'impiigatu, mentri si dichjarava chì nisun travagliu era fattu nant'à sta questione è nunda ùn succederia à nimu.Contrariu à sti dichjarazioni di a direzzione di u TCDD, cù e decisioni pigliate, certi posti di travagliu sò stati chjusi, alcuni sò stati fusionati è alcuni di u persunale sò stati numinati contru à a so vulintà. Infine; Sottu u nome di ottimisazione, u persunale 519 sò stati trasferiti contru à a so vulintà, mentre chì certi posti di travagliu sò stati uniti è chjusi.

A gestione di TCDD, abilitata da u putere puliticu, mette in ballu e pratiche per caccià i nostri diritti acquistati unu à unu, in più di i so approcci discriminatori.

E pulitiche sbagliate è preghjudiziate implementate da a gestione TCDD, chì hè a raghjoni per quessa chì e ferrovie anu ghjuntu à questu puntu, ci facenu vittime è avemu l'inghjustizia. È s'ellu ùn dicemu micca stop, sti pratiche cuntinueghjanu.

Da l'altra parte;

U bilanciu 2015 di u Ministeru di i Trasporti, di l'Affari Marittimi è di a Comunicazione, induve hè urganizata a nostra sindicazione, hè attualmente in discussione in u Parlamentu. U bilanciu chì hè discutitu affetta strettamente i citadini chì ricevenu servizii in u campu di u trasportu è noi i travagliadori publichi chì travaglianu in queste istituzioni.

I bilanci includenu diverse decisioni da i puteri pulitichi, da cumu è da quale e risorse saranu raccolte, à quale è cumu si spenderanu queste risorse.

In una recente dichjarazione fatta da u Ministru di Finanze Mehmet Şimşek; Mentre era statu dichjaratu chì u statu si ritirava da parechji spazii in u novu periodu è li trasfirìu à u settore privatu chì puderia uperà in modu più efficau è efficiente, hè statu dichjaratu chì a privatizazione di e piante di generazione d'electricità, autostrade è ponti, certi porti è L'installazioni olimpiche è parechje istituzioni hè stata cunsiderata à cortu termini.

In l'ultimi 12 anni, ogni istituzione ecunomica lucrativa in u paese hè stata rimessa à u capitale, è i servizii publichi basi sò largamente cummercializati è resi inaccessibili è senza qualificazione.

Dunque, à a luce di tutti questi fatti, avemu pigliatu a decisione di marchjà sottu u nome di "Marchendu contr'à e pratiche di privatizazione di i Ferroviari" per suscitarà l'opinione publica nantu à e cundizioni negativi chì simu in noi, per informà a sucità. è per dimustrà a nostra reazione, è oghje marchjamu oghje cum'è un ramu di a marcia chì partia da 5 rami in ferrovie. "Avemu principiatu".

Dopu à u comunicatu di stampa, chì hè statu sustinutu da diversi rappresentanti di i sindicati è di l'associazione, è ancu di i fan di Adana Demirspor, i travagliadori di a ferrovia marchjò di novu nantu à i rails per un pezzu, è dopu finiscinu a so prutesta per andà versu Konya.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*