U primu scavà hè sparatu per a Stazione YHT cù a Vista di a Base Spaziale di a Capitale

U primu scavi hè principiatu per a stazione YHT di u spaziu di a capitale: TCDD hà firmatu u cuntrattu cù u Gruppu Joint Venture Limak-Kolin-Cengiz, chì hà vintu l'offerta. Dopu chì e prucedure necessarie sò finite, u situ serà consegnatu à u cunsorziu, secondu e specificazioni, u cunsorziu compie a custruzzione di l'Ankara YHT Station in 2 anni.
U primu scavà hè fattu in a Stazione di Trenu d'Alta Velocità (YHT) in a capitale Ankara, chì pare una "base spaziale". Un cuntrattu hè statu firmatu trà a Republica di Turchia State Railways (TCDD) è u Limak-Kolin-Cengiz Joint Venture Group, chì hà vintu l'offerta.
L'offerta di a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità di Ankara, induve u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu serà applicatu per a prima volta in ferrovie, hè stata tenuta u 28 d'Aostu 2012 è l'unica offerta in l'offerta hè stata data da Limak Construction-Kolin Construction. -Cengiz Construction Joint Venture Group cù un periodu di operazione di 19 anni è 7 mesi.
Sicondu l'infurmazioni ottenute da u currispundente AA, un cuntrattu hè statu firmatu trà TCDD è Limak-Kolin-Cengiz Joint Venture Group in u scopu di l'offerta, chì hè statu ancu appruvatu da u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım.
Dopu chì e prucedure necessarie sò finite, a custruzzione di a stazione serà iniziata da u locu à u cunsorziu u più prestu pussibule. Sicondu a specificazione, u cunsorziu compie a custruzzione di l'Ankara YHT Station in 2 anni.
A stazione spaziale chì cerca l'edificiu di a stazione
A stazione di treni d'Alta Velocità di Ankara, chì hè prevista à esse custruitu nantu à a terra trà Celal Bayar Boulevard è l'edificiu di a stazione esistente, serà custruita nantu à una superficie di 21 mila 600 metri quadrati. A stazione, chì averà una capacità di passageru di 50 mila per ghjornu è 15 milioni per annu, avarà salotti di passageri è chioschi à u pianu di terra. Un hotel di 5 stelle serà custruitu nantu à dui piani di a stazione, è i ristoranti è i caffè seranu nantu à u tettu. Ci saranu piattaforme è biglietterie sottu à u pianu di a pianta, è un parcheghju coperto per 3 XNUMX vitture à u pianu più bassu.
Dopu à u spustamentu di e linee in a stazione esistente, 12 treni d'alta velocità cù una lunghezza di 420 metri, 6 linee cunvinziunali, 4 suburbani è di merci seranu custruiti in a nova stazione, induve 2 treni d'alta velocità ponu attraccate à a nova stazione. u listessu tempu.
Hè previstu di utilizà a Stazione YHT di Ankara è a stazione esistente in coordinazione. A cunnessione sotterranea è sopra à terra di i dui edifici di stazione serà furnita. Sicondu u prugettu, un tunnel cù una pista per caminari serà custruitu da a stazione Maltepe di u sistema di trasportu publicu di ferrovia leggera Ankaray à u novu bastimentu di a stazione.
A stazione YHT hè stata pianificata cunsiderendu i normi naziunali è internaziunali è esaminendu a struttura, a disposizione, l'usu è u funziunamentu di stazioni di treni à alta velocità in altri paesi.
Scopu di trasfurmà a stazione è u so circondu in un centru di attrazione per a capitale, u prugettu hè statu cuncepitu per rapprisintà a nova visione di TCDD, simbulizendu a velocità è u dinamismu, è ancu a tecnulugia è a cunniscenza architettonica d'oghje.
A prima offerta hè stata fatta in u 2011.
TCDD hà annunziatu chì a prima volta in licitazione u 20 di ghjennaghju di u 2011 per a stazione di treni d'alta velocità, chì s'assumiglia à una "base spaziale". L'offerta hè stata posposta à u 22 di ferraghju di u 2011, per via di e riservazioni di e cumpagnie chì anu acquistatu l'specificazione chì u metro, chì hè previstu di passà sottu à a facilità, puderia causà prublemi. Limak İnşaat è GMR Infrastructure Joint Venture (basatu in India) è İÇTAŞ è Cengiz İnşaat Joint Venture anu presentatu offerte per l'offerta, chì hè stata posposta à u 2 di marzu 2011 per via di a dumanda di e cumpagnie in questa data. L'offerta per u prugettu, chì serà custruitu cù un investimentu tutale di 100-150 milioni di dollari cù u mudellu BOT, hè stata annullata dopu.
In seguitu, TCDD hà annunziatu chì l'offerta serà tenuta u 17 di lugliu 2012 cù u mudellu BOT, ma l'offerta hè stata posposta à u 28 d'aostu 2012 nantu à a dumanda di e cumpagnie chì anu ricevutu a specificazione. U cunsorziu Limak İnşaat-Kolin İnşaat-Cengiz İnşaat hà presentatu l'unica offerta per l'offerta tenuta in questa data.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*