Workshop di u Centru Naziunale di Ricerca è Test di Sistemi Ferroviari

Workshop di u Centru Naziunale di Ricerca è Test di Sistemi Ferroviari: Un attellu hè statu tenutu per u "Centru Naziunale di Ricerca è Test di Sistemi Ferroviari (URAYSİM)" da esse stabilitu in Eskişehir in u scopu di u prughjettu "Centru di Eccellenza di Sistemi Ferroviari" realizatu da l'Università Anadolu. .
Sicondu a dichjarazione fatta da Eskişehir Chamber of Industry (ESO), u Capu di Rail Systems Cluster Kenan Işık hà dichjaratu chì u centru farà cuntributi significativi accelerà l'investimenti in u campu di i sistemi ferroviari in a cità.
Dichjarà chì cù stu prughjettu, Eskişehir avarà un postu impurtante in u mercatu di i sistemi ferroviari in sviluppu cù i so longu anni di sperienza è capacità, Işık hà nutatu chì tutti duverebbe sustene è cuntribuisce à a realizazione di u prugettu in u tempu previstu.
U presidente di l'ESO, Savaş Özaydemir, hà dichjaratu chì u passu fattu da a creazione di un cluster in u campu di i sistemi ferroviari diventerà più forte cù u centru di teste, è chì hè necessariu di travaglià senza cascà in a disperazione è a noia.
Vice Rettore di l'Università Anadolu Prof. Dr. Mustafa Cavcar hà ancu infurmatu chì u dettu centru serà cupartu da e risorse di l'Università Anadolu, è hà dichjaratu chì u prucessu hè statu pianificatu cù cura è per un bellu pezzu, è chì u travagliu intensu hè statu passatu nantu à u prugettu.
U Coordinatore di u Prughjettu URAYSİM Prof. Dr. Hè statu dichjaratu chì Mete Koçkar hà ancu datu infurmazioni nantu à ciò chì deve fà nantu à u prugettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*