Riunione di u Cunsigliu di Cluster di Sistemi Ferroviari tenuta

Rail Systems Cluster VISION 2023 Aspettative in Rail Systems Meeting è Programma Iftar Tradizionale sò stati tenuti in a Direzzione Generale di Tülomsaş.

À u prugramma; U guvernatore Özdemir Çakacak, Eskişehir Membri di u Parlamentu Prof. Dr. Nabi Avcı, Prof. Dr. Emine Nur Günay, Utku Çakırözer, Rettore di l'Università Anadolu Prof. Dr. Naci Gündoğan, Vice Rettore di l'Università Eskişehir Osmangazi Prof. Dr. Ahmet Çabuk, Tülomsaş General Manager Hayri Avcı, Fundatore di Rail Systems Cluster Savaş Özaydemir, Rail Systems Cluster Chairman M. Kenan Işık è rapprisentanti di u settore anu assistitu.

À a riunione, M. Kenan Işık, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Rail Systems Cluster, hà datu infurmazioni nantu à u travagliu fattu. Dichjarà chì stanu realizatu un prughjettu assai impurtante inseme per u futuru di l'industria Eskişehir, Işık hà dichjaratu ch'elli travaglianu inseme per fà a nostra cità un centru in u campu di i sistemi ferroviari.

Dichjarà chì a Turchia hè in un cruciamentu, Işık hà dettu chì u Cluster di Sistemi Ferroviari hè statu stabilitu u 21 di ghjugnu 2011 è hà attualmente quasi 60 membri. Dichjarà chì anu bisognu di risorse umane cù cumpetenze tecniche elevate, Işık hà enfatizatu chì più opportunità deve esse datu à i ghjovani è chì a qualità di l'educazione prufessiunale deve esse aumentata ulteriormente.

Dichjarà chì circa 2004 Milioni di TL di materiali sò stati cunvertiti in a produzzione domestica in u scopu di u piazzamentu di materiali impurtati dapoi u 350, u Direttore Generale di Tülomsaş, Avcı, hà dichjaratu chì anu ottenutu un tassu di localizazione di 86% in a produzzione di locomotive manuvrabili.

U Manager Avcı hà sottolineatu chì volenu participà à u Prughjettu di Tank Altay prodottu naziunale è hà dettu: "Cù l'esperienza chì hà guadagnatu finu à avà, Tülomsaş hà realizatu cù successu numerosi prughjetti cumuni cù cumpagnie naziunali è straniere". disse.

Parlendu di l'altu putenziale di l'industria di Eskişehir, u guvernatore Çakacak hà dichjaratu chì l'industria di Eskişehir riceverà a so parte cù a so cunniscenza, tecnulugia è capacità di produzzione in u campu di i sistemi ferroviari in Turchia è in u mondu in un futuru vicinu.

Nutendu chì u travagliu realizatu hà fattu una grande cuntribuzione sia à u sviluppu industriale di u nostru paese sia à l'ecunumia di u paese, u guvernatore Çakacak hà ringraziatu i parti interessate di u Rail Systems Cluster per u so travagliu dedicatu. Dichjarà chì u nostru statu hà attribuitu una grande impurtanza à l'industria di i sistemi ferroviari in l'ultimi anni, u guvernatore Çakacak hà dettu chì in questu sensu, a Direzzione Generale di Tülomsaş hè una urganizazione assai impurtante per l'ecunumia di u nostru paese è a nostra pruvincia.

"A nostra pruvincia, chì hè diventata una di e pruvince locomotive in a fabricazione è l'esportazione di i prudutti d'alta tecnulugia di u nostru paese, hè in u centru di l'industria di l'aviazione è ferroviaria. "Semu fieri di avè una tale infrastruttura". U guvernatore Çakacak hà dettu: "L'industria di Eskişehir cresce è si sviluppa ghjornu per ghjornu. "Sapemu chì, à fiancu à una urganizazione impurtante cum'è Tülomsaş, e nostre università facenu un travagliu assai successu in u Cluster di Sistemi Ferroviari". disse.

Enfatizendu a necessità di attivà u putenziale di Eskişehir per cumpete cù u mondu, u deputatu di Eskişehir Avcı hà ringraziatu ancu tutti quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione di a riunione.

U deputatu di Eskişehir Günay hà dichjaratu chì a nova Università Tecnica di Eskişehir hà da fà grandi cuntributi à a nostra cità. In u so discorsu, Günay hà parlatu di l'impurtanza di a produzzione à altu valore aghjuntu.

U deputatu di Eskişehir Çakırözer hà ancu enfatizatu chì Tülomsaş hè l'orgogliu di a nostra storia è chì a produzzione domestica deve esse aumentata.

Dichjarà chì, cum'è l'Università di l'Anatolia, Tecnica è Osmangazi, sempre susteneranu i studii realizati per u sviluppu di Eskişehir, u Rettore Gündoğan hà dettu: "Faremu Turchia, micca Eskişehir, u Centru di Sistemi Ferroviari di u mondu". disse.

Parlendu à a riunione, u Vice Rettore di l'Università Eskişehir Osmangazi Çabuk hà dichjaratu chì stanu prova di sustene i prughjetti di Sistemi Ferroviari realizati in a nostra cità cù u so staffu espertu.

Dichjarà chì a produzzione ùn hè micca solu per l'assemblea, Savaş Özaydemir hà parlatu di e so sperienze in a vita di l'affari è hà dettu chì Turchia ùn hà micca tempu da perde è hà dumandatu u sustegnu per a produzzione domestica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*