A custruzzione di a linea YHT face chì i cummercianti chjude e so persiane

A custruzzione di a linea YHT induce i cummercianti à chjude: a causa di u travagliu di a linea di transitu sotterraneo di u centru di a cità di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) in Eskişehir, u colapsu di u ponte per quale passanu i veiculi è i tramvii hà fattu i cummercianti incapaci di fà. affari.
In Eskişehir, per via di u travagliu di a linea di passaghju sotterraneo di u centru di a cità di u Trenu d'Alta Velocità (YHT), u ponte sopra u quale passavanu i veiculi è i tramvii hè statu distruttu, rendendu i cummercianti incapaci di fà affari. L'imprese vicinu à u ponte colapsatu cuminciaru à chjude e so persiane.
U "Ponte di a Stazione", induve i veiculi è i tramvii passanu nantu à a strada İsmet İnönü in u Distrettu di Hoşnudiye, hè statu demolitu 3 mesi fà per via di a custruzzione di a linea di traversata di metro YHT. Una linea temporanea hè stata stallata ghjustu accantu à u ponte colapsatu per u passaghju di tramvii chì operanu da u Bus Terminal Yunus Emre State Hospital. In questa seccione, chì hè una sola linea, unu di i tramvii chì circulavanu reciprocamente passava mentre l'altru era tenutu aspittendu.
Dopu à u colapsu di u ponte, a strada pedonale chì porta à Espark AVM, unu di i più grandi centri commerciali di a cità, chì si trova ghjustu à traversu a strada è induve millaie di persone camminanu ogni ghjornu, hè statu ancu chjusu. Mentre a custruzzione di a linea di transitu sotterraneo YHT hà causatu l'interruzzione di i servizii di tram, hà ancu affettatu negativamente i cummercianti di a regione. Più di 3 cummercianti chjusu e so porte in 10 mesi per via di a so incapacità di fà affari.
SARIA CUMPITA U 29 OTTOBRE
I funzionari di a Municipalità Metropolitana anu dichjaratu chì a soterra di a linea di treni à alta velocità realizata da TCDD hè stata ritardata. L'Autorità hà dichjaratu chì, secondu l'articulu 28-b-2013 di u protocolu firmatu trà a Municipalità Metropolitana è a Direzzione Generale di Tcdd u 4 d'Aostu 3, malgradu a disposizione chì "Dopu à a demolizione di u ponte, a fabricazione di u tunnel chjusu è a cummissione di a linea di trenu d'alta velocità in u tunnel serà finita da u 29 d'ottobre 2013', i travaglii di u tunnel sò sempre in opera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*