2 altri Tram sò ghjunti in Samsun

2 Tram più ghjunti in Samsun: 2 altri tram comprati da a Cina da a Municipalità Metropolitana di Samsun sò ghjunti à Samsun cù TIR.
In i primi ghjorni di dicembre, dopu à u primu trenu longu di 39 metri da a Cina à Samsun per via aerea, 2 treni più ghjunghjenu à a cità cù TIR oghje. I tramvii chì arrivanu oghje in Samsun cù 2 camions in 4 pezzi sò stati scaricati in u magazzinu SAMULAŞ per l'operazioni di assemblea. In più di l'ingegneri SAMULAŞ, ingegneri chinesi da a Cina anu participatu ancu à l'assemblea di u tram. Hè prughjettatu di principià a prova di prumuzione in i ghjorni à vene cumminendu e parti di u tram, chì sò cuminciati à esse elevati è mette nantu à i rails cù l'aiutu di gru.
"U PROBLEMA DI CONCESSIONE SERA DATA"
Fornite infurmazioni nantu à i tramvii chì venenu à Samsun, SAMULAŞ A.Ş. U direttore generale Akın Üner hà dettu: "Unu di i 5 tram chì avemu compru da a cumpagnia CNR di a Republica Populare Chine hè statu messu à u serviziu di u populu di Samsun 1 ghjorni fà. A nostra seconda è terza tramvia sò ghjunte in Samsun da oghje. Metteremu sti tramvii nantu à a ferrata. Dopu à i prucessi di assemblea, seranu fatti test drive di i nostri tram. Puderemu questi tramvii in u serviziu di u nostru populu in Samsun in 15-20 ghjorni à u più tardi. I nostri ultimi 30 tram sò partiti da a Cina. Venanu à Samsun in 2 mese. Cusì, à u principiu di marzu, averemu aumentatu a nostra flotta tutale à 1 treni cù i nostri 5 trams supplementari. Dopu quì, u prublema di congestione in i nostri treni serà a storia in Samsun ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*