Bursa serà unu di i centri di produzzione in u mondu per u sistema ferroviariu.

Bursa serà unu di i centri di pruduzzione in u mondu in quantu à u sistema ferroviariu: u sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dichjaratu chì i passi cunfidenti sò stati fatti in u sviluppu di i sistemi ferroviari in a cità è hà dettu chì, in più di a pruduzzione domestica di tram, i pezzi sub-industriali. anu cuminciatu à esse pruduciutu in Bursa. U sindaco metropolitanu Recep Altepe, Durmazlar Hà visitatu Makine è hà esaminatu i travaglii di pruduzzione di tram in u locu.
Sindaco Altepe hà dettu chì a cità hè un pioniere in i sistemi ferroviari è hà dettu: "À u principiu di u periodu, avemu dettu chì Bursa diventerà unu di i centri di produzzione di sistemi ferroviari in u mondu". "In Bursa, induve a pruduzzione di tram cuntinueghja, da una banda, avemu licitatu per i veiculi BursaRay è di metro è li preparava per a custruzzione, da l'altra banda, avemu cuminciatu à pruduce l'infrastruttura di treni d'alta veloce prudutte da cumpagnie francese", ellu. disse.
Tirando l'attenzione à u forte putenziale di Bursa, u sindaco Altepe hà dettu: "Bogies (bugies), chì sò i principali parti di i treni à alta velocità, sò ancu in Bursa. Durmazlar Hè pruduciutu da. A fabricazione di tram, metro è treni d'alta velocità hà iniziatu in Bursa. À u listessu tempu, mentre chì i veiculi di u sistema ferroviariu sò pruduciuti, a subindustria hè ancu sviluppata. "Bursa avanza rapidamente versu diventà un centru impurtante di u mondu in questu settore, micca solu cù i so veiculi, ma ancu cù a so subindustria", disse.
U sindaco Altepe hà aghjustatu chì anu ricevutu i risultati di u so travagliu in pocu tempu in u settore, chì hà fattu una entrata rapida. U scopu hè u sviluppu di Turchia Durmazlar Hüseyin Durmaz, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Macchine, hà dichjaratu chì anu fattu un passu in un settore chì ùn esiste micca in Turchia, à l'occasione di u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, è hà dettu: "Ùn ci era micca un tali settore in Turchia. . U sgiò Altepe, quandu avemu avutu l'uppurtunità, avemu aspiratu à fà stu travagliu è avemu riesciutu. "Questi tram pruduciati in Bursa anu purtatu 2-3 mila passageri ogni ghjornu per 9-10 mesi", disse.
Durmaz hà ancu nutatu chì sò giustamente fieri di u successu è hà dettu chì anu u scopu di sviluppà u settore in u futuru, per fà chì l'industriali facianu più affari in Bursa è cusì sviluppà Turchia. Durmaz hà dettu: "Avemu avanzatu versu u nostru scopu. Spergu chì useremu u trenu d'alta velocità un ghjornu. Durmazlar "A faremu in famiglia", disse, enfatizendu chì a produzzione di treni d'alta velocità hè trà i so scopi.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*