A nova offerta di tram di Gaziantep hè stata annullata

A nova offerta di tramvia di Gaziantep hè stata annullata: a nova offerta di tramvia hè stata abbandonata. Hè statu informatu chì a licitazione di u sistema di ferrovia leggera di 12 km, chì hè stata messa in fretta à l'offerta da a municipalità metropolitana di Gaziantep, hè stata annullata. U candidatu di u sindaco di a municipalità metropolitana di CHP, Akif Ekici, chì s'hè oppostu à a strada di u novu sistema di ferrovia è chì a precipitò è hà fattu dichjarazioni annantu à questu prublema prima, hà dettu chì a mente hè a stessa è ciò chì deve esse fattu hè statu fattu.
A municipalità metropolitana di Gaziantep avia lanciatu una licitazione per custruisce un sistema ferroviariu chì disturberebbe u trafficu di 12 km in e strade più trafficate di a cità. Hè dichjaratu chì l'offerta per u novu sistema ferroviariu, partendu da Yavuz Sultan Selim Street, cuntinuendu per Hoşgör, İnönü Street, Hürriyet Street, Atatürk Boulevard è finisce à l'incrocio di l'Università, hè stata annullata.
Fornendu infurmazioni nantu à l'annullamentu di l'offerta, Akif Ekici hà nutatu chì avianu annunziatu prima l'errore di sta offerta à u publicu è hà dettu: "Avemu oppostu à l'offerta fretta è u percorsu di stu novu sistema ferroviariu, chì paralizerà u trafficu urbanu, da tenendu una cunferenza di stampa. Ci hè statu pruvucatu ghjustu è l'offerta hè stata annullata. L'unicu modu di pensà hè, ciò chì ci vole à fà da a Cumuna hè statu fattu. Quandu facianu tali travaglii chì riguardanu a cità, prima di tuttu, l'opinione di e persone in a regione induve u travagliu hè realizatu deve esse pigliatu, l'opinione di i cummercianti deve esse pigliatu è tali prughjetti deve esse realizatu. Avemu sempre oppostu à a logica di « l’aghju fattu è basta » è cuntinueremu à fà. Ùn faremu nunda chì ùn hè micca in l'opinione publica. "Hè stata una bona cosa chì sta offerta hè stata annullata", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*