I terreni di u 3u aeroportu sò stati espropriati per motivi di difesa di a patria durante a guerra

  1. I terreni di l'aeroportu sò stati espropriati per motivi di difesa di a patria in guerra: I terreni inclusi in u prugettu di u 3 ° aeroportu da esse custruitu in Istanbul sò stati espropriati per motivi di "difesa di a patria in guerra". Trà i terreni espropriati, ci sò terreni fureste è paesi da evacuà. Cù a decisione di u Cunsigliu di i Ministri publicata in a Gazzetta Ufficiale u ghjornu precedente, 6 mila 172 ettari di terra, 7 mila 650 ettari di quali eranu zoni forestali, sò stati espropriati. Hè nutate chì a decisione di espropriazione hè stata presa in u scopu di a "difesa naziunale", basatu annantu à a disposizione "necessità di difesa di a patria". I sperti anu cummentatu chì l'espropriazione di u 3u aeroportu hè stata fatta cum'è "difesa di a patria", vale à dì cum'è una emergenza.
    "L'espropriazione in tempu di guerra" hè curretta per u 3u aeroportu da esse custruitu in Istanbul?
    "L'usu di a lege hè contru à a Custituzione"
    Turcu Ing. è a Camera di l'Architecti Union Gen. U presidente Eyüp MUHÇU:
    STA lege; Hè un metudu usatu in casi di disastru è di sicurità naziunale. U scopu hè di accelerà u prucessu è di piglià misure di sicurezza in quantu à a salvezza di a vita è di a pruprietà u più prestu pussibule. Sfurtunatamente, a lege hè aduprata per scopi di trasfurmazioni urbane. L'usu di sta lege hè attualmente chjaramente contru à a lege è a Custituzione. 2 prucessi ponu esse presentati. Pò esse dumandatu à annullà l'espropriazione perchè ùn hè micca adattatu per i scopi è causa danni à e persone chì vivenu in u circondu. I citadini chì anu patitu pèrdite finanziarie durante l'espropriazione ponu ancu presentà una demanda per aumentà u prezzu. L'espropriazioni in u 3u aeroportu ùn anu nunda à fà cù a sicurità naziunale è l'espropriazione urgente.
    Baran BOZOĞLU, presidente di a Camera di l'Ingegneri Ambientali:
    "Hè sensu di piglià una decisione precipitosa"
    U solitu prucessu di espropriazione hè evitata. E decisioni urgenti di espropriazione ponu esse pigliate in u scopu di a Legge di Obligazioni di Difesa Naziunale. Vale à dì in tempi di guerra. Cù prughjetti cum'è u terzu aeroportu è u Canal Istanbul, e risorse d'acqua esistenti seranu distrutte. Hè abbastanza significativu chì una decisione di espropriate hè stata presa in fretta, mentre chì i prucessi legali eranu sempre in corso, per un prughjettu chì trascinava Istanbul è u nostru paese in crisi d'acqua più gravi.
    "L'aeroportu hè ligatu à a difesa di a patria"
    Membru Onorariu di a Corte Suprema Militare Ali Fahir KAYACAN:
    Ancu s'ellu à u primu sguardu pudete dumandà: "Da induve hè vinutu questu quandu ùn ci era micca guerra?" Ancu s'ellu hè pensatu chì questu hè u casu, hè necessariu di esaminà a lege cù cura. Ancu s'è l'aeroporti sò civili, ponu esse attribuiti à l'aviò per a guerra militare quandu hè necessariu in casu di guerra. In casu di guerra in un paese, u primu scopu hè l'installazione militare. Se l'aeroportu militare diventa inutilizabile, un novu locu hè necessariu per l'aerei à sbarcà, in quale casu l'aeroporti civili o strade larghe entranu in ghjocu. In questu rispettu, una cunnessione pò esse stabilita trà a decisione presa è "difesa di a patria in guerra".
    L'avocat Ercan TUNA :
    "Forse per decisione di u Cunsigliu di i Ministri"
    L'articulu 2942 di a Legge di Espropriazione N ° 27 regula chì "Espropriazione Urgente" pò esse fatta micca solu nantu à "a necessità di difesa di a patria", ma ancu "in i casi per esse decisu da u Cunsigliu di Ministri". U scopu quì hè di evità l'implementazione di a "Prucedura di compra", chì hè ubligatoriu prima di l'espropriazione, è di realizà l'espropriazione in pocu tempu. Sta decisione, chì hè una limitazione di u dirittu à a pruprietà, hè tecnicamente incompleta. I nostri citadini chì "espropiavanu in fretta" i so immubiliarii devenu seguità u prucessu da vicinu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*