Grande visita à Kanal Istanbul da u Far East

Enorme visita da l'Estremo Oriente à u Canal Istanbul: i suldati coreani è i fondi di i prufessori venenu per avè infurmazioni nantu à i prughjetti giganti di Turchia cum'è u Canal Istanbul è u 3u ponte.

Sicondu a nutizia in Star; Türkiye cuntinueghja à esse u favuritu di l'investituri stranieri. Turchia, chì attrae 8 billion dollars d'investimentu direttu straneru in i primi 8 mesi di questu annu, attrae un grande interessu da l'investituri stranieri malgradu l'evaluazioni ingiuste di l'agenzii di qualificazione di creditu.

Ricertamenti, una delegazione d'investimentu da a Corea hè ghjunta in Turchia, chì hè vistu cum'è un "paese senza risicu". I gestori di i 25 più grandi fondi publichi di Corea visitanu Istanbul per investisce in i prughjetti giganti di Turchia è uttene infurmazioni nantu à i mercati di capitali.

I gestori di capitale giganti custituiti da fondi d'investimentu militari è insegnanti seranu infurmati nantu à u Canal Istanbul, u 3rd Bridge, i prughjetti infrastrutturali è l'investimenti immubiliarii. U prughjettu urganizatu da l'istituzione di furmazione di i Mercati di Capitali Turchi (SPL) hà da esse realizatu u 16-17 d'ottobre.

budget di 10 miliardi di dollari
Fornendu infurmazioni nantu à l'urganizazione chì si terrà sottu u nome di "SPL-KOFIA Portfolio Managers Global Alternative Investment Training Program", u direttore generale di SPL, Serkan Karabacak, hà dettu: "Ospitemu i più grandi fondi d'investimentu di Corea in Istanbul per 2 ghjorni. In questu cuntestu, furniremu infurmazioni nantu à u funziunamentu di u mercatu di capitale è l'opportunità d'investimentu in u nostru paese. Queste persone venenu in Turchia per investisce seriu.

"Un investitore hà un budgetu d'investimentu di almenu 1 miliardi di dollari à 1 miliardi di dollari".

Fighjeranu u Canal Istanbul
Karabacak hà dichjaratu chì i Coreani vedenu Turchia cum'è un paese senza risicu è prufittu è hà dettu: "In u quadru di u prugramma, avemu da furnisce infurmazioni nantu à u Canal Istanbul, u 3u ponte, i prughjetti infrastrutturali è l'investimenti immubiliarii". Dichjarà chì e persone autorizate da BRSA è u Sottosegretariatu di u Tesoru farà presentazioni in u scopu di l'urganizazione, Karabacak hà dettu: "Tali fondi ùn preferiscenu micca piglià risichi. Invistiscenu in prughjetti garantiti. A qualificazione di creditu di Turchia ùn importa micca in l'ochji di tali fondi. "Avè una guaranzia di tesoru hè abbastanza", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*