Incendiu di treni in India: 9 morti

U focu di u trenu in l'India : morti 9. 9 persone, cumpresa una donna, sò morti in u focu chì hà sbulicatu in u trenu Dehradun Express in u statu indianu di Maharastra.
Quandu u Dehradun Express, andendu da Mumbai, a capitale di u statu di Maharastra, à a regione Dehradun, hè ghjuntu in a regione di Dahanu versu 02.30 ora locale, un focu hà scoppiatu in unu di i carri. Mentre chì tutti i passageri di u trenu, chì hè statu firmatu subitu, evacuavanu u trenu, certi passageri ùn puderanu micca esce da i vagoni per via di u fumu è di u focu. Almenu 9 persone sò morti per via di u focu.
Regione occidentale di i Ferrovie Indiani sözcüSharat Chandrayan hà dettu in una dichjarazione à una televisione lucale chì a causa di u focu ùn hè ancu stata determinata. Chandrayan ùn hà micca cummentatu più, dicendu chì e squadre avianu lanciatu una investigazione è chì l'investigazione era in corso.
26 persone sò morti in un focu di trenu simili chì hè accadutu in Andhra Pradesh in dicembre, è 47 persone sò morti in un focu di trenu chì hè accadutu in u stessu statu l'annu passatu. In India, chì hà una di e più grande rete ferroviaria in u mondu, 9 mila treni portanu circa 18 milioni di passageri à ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*