U dibattitu Akbil hè statu ancu prutestatu in Izmir

U dibattitu Akbil hè statu ancu prutestatu in Izmir: In Izmir, i manifestanti, chì anu cumunicatu attraversu siti di rete suciale, reagiscenu à u dibattitu Akbil in u metro d'Istanbul dopu avè riunitu in u metro. I manifestanti passavanu per i tornelli senza pagà.
In l'argumintazzioni chì hà scuppiatu à a stazione di metro in Taksim, Istanbul, Aykut Kelek è u so fratellu Yasin Kelek, chì vulianu passà gratisi perchè ùn avianu più soldi, discutanu cù i guardiani di sicurità. Aykut Kelek hè statu feritu quandu u guardianu di sicurità l'hà chjappu in a testa cù u detector di ferru in manu. Quelli chì anu reagitu à questu incidente si sò riuniti in a stazione di Halkapınar di metro Izmir dopu avè cumunicatu attraversu siti di rete suciale. Circa 30 persone anu dichjaratu chì u trasportu deve esse liberu è chì anu cundannatu l'attaccu.
Dopu a dichjarazione, i manifestanti si sò andati versu i turnstiles in quella sezione per piglià u trenu Izban invece di u metro per andà in Alsancak. Ancu quì, i manifestanti, chì ùn sò micca stati intervenuti da i guardiani di sicurità privati, passavanu gratuitamente saltendu nantu à i turnstiles.
Intantu, una discussione verbale hà scuppiatu trà certi manifestanti chì si sò arrampicati nantu à i turnstiles è i guardiani di sicurità chì li anu avvistatu. I manifestanti sò cullati in u trenu Izban è abbandunonu a stazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*