Izmir Metro hà avutu i so novi vagoni

Izmir Metro hà ricevutu i so novi vagoni: a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà rinfurzatu a so flotta cù un investimentu di 320 milioni di lire è 95 novi vagoni di metro, hà ricevutu 55 di i novi veiculi cù una cerimonia. U sistema ferroviariu di Izmir, chì hà cuminciatu à serve nantu à una linea di 2000 chilometri cù 11 stazioni in u 10, hà da esse cresciutu 2020 volte operandu in 250 stazioni nantu à una linea di 120 chilometri da u 23.

Cuntinuendu u so travagliu nantu à e linee di metro, tram è İZBAN per rinfurzà l'infrastruttura di i sistemi ferroviari, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà ricivutu 95 di i 55 novi vagoni di metro per i quali hè stata messa in offerta, in una cerimonia. A cerimonia in u centru Halkapınar di Izmir Metro hà participatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Aziz Kocaoğlu, u Cunsul Generale di Izmir Zengxian Liu di a Republica Populare Chine, i parlamentari di Izmir Mustafa Balbay, Murat Bakan è Ali Yiğit, presidente di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Izmir. Asuman Ali Güven, u sindaco di Bornova Olgun Atila, u sindaco di Buca Levent Piriştina, u sindaco di Çiğli Hasan Arslan, u sindaco di Gaziemir Halil İbrahim Şenol è u sindaco di Güzelbahçe Mustafa İnce, è ancu membri di u cunsigliu, burocrati municipali, capi è citadini anu assistitu.

Tutti cù e nostre risorse..
Ricordendu chì a Metro di Izmir avia 2000 vagoni in u 45, quandu hè stata cumissionata, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà annunziatu chì anu aumentatu u numeru tutale di veiculi in a flotta da 2017 volte à 95, cù 4 vagoni novi, tutti i quali seranu messi. in serviziu in 182.

Ricordendu chì a Municipalità Metropolitana hà fattu un investimentu di 95 milioni di lire per 390 vagoni cù solu e so risorse, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "U sistema ferroviariu hè un investimentu assai caru. "Ma mettimu i pruduttori di metro in cuncurrenza, ùn avemu micca fattu una offerta per a consegna à l'indirizzu, avemu calatu i prezzi", disse.

Dichjarà chì anu rinnuvatu ancu a flotta di autobus è navi chì serve in u trasportu publicu, Aziz Kocaoğlu hà dichjaratu chì 15 di i 13 navi di passageri sò ghjunti è 3 novi battelli di vittura sò stati messi in serviziu, è chì anu investitu 550 milioni di lire solu per a mudernizazione di u trasportu di u golfu. .

Aghjunghjendu chì a reta di u sistema ferroviariu in Izmir cresce rapidamente, u sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Ora custruemu un grande parcheghju sotterraneo, una zona di almacenamento per i vagoni di metro. U costu di questa zona hè di 93 milioni di lire. I nostri travaglii di rinnuvamentu di signalazione cuntinueghjanu per pudè aumentà a freccia di viaghji cù novi carri. Questu hè 23 milioni di lire. Tuttu chistu hè fattu da a Municipalità Metropolitana di Izmir solu cù i so propiu mezzi, i rivenuti chì risparmia è i prestiti chì hà ricevutu per via di a so alta credibilità ", disse.

Custruiremu u metro Narlıdere, aspettemu solu e firme
Dichjarà chì sò pronti à licitazione per a custruzzione di u metro di Narlıdere, u sindaco Kocaoğlu hà continuatu cusì: "A faremu cù i nostri mezzi. Cù creditu internaziunale .. Ma avemu bisognu di l'appruvazioni di u Ministeriu per questu. Avemu dumandatu à u Ministeru di u Sviluppu. Da quì si n'andò à Pianificazione Superiore. L'anu firmatu. Avà u nostru schedariu hè in u Treasury. Ùn ci sarà micca garanti. Perchè a Municipalità Metropolitana di Izmir ùn hà micca bisognu di garanzia di u Tesoru per aduprà prestiti stranieri. A so prestazione è a credibilità sò abbastanza. Appena hè firmatu, andemu in un'offerta per a custruzzione di u metro Narlıdere. U nostru travagliu di prughjettu cuntinueghja in u metro di Buca ".

Tuttu u mondu a sà ma...
Ricordendu chì anu dumandatu u rifugiu vicinu à u molo di u Ferry di Bostanlı per un bellu pezzu per l'attraccamentu di e navi, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Hè u locu più adattatu. Inoltre, hè attualmente inattivu U Primu Ministru, u Ministru di i Trasporti, u Ministru di l'Agricultura, è tutti l'altri chì sò implicati in questa materia sò cunuscenti. Spergu chì sta allocazione serà furnita in i ghjorni à vene è i navi seranu guardati allughjatu in tempu di tempesta. "Spergu questu è l'aspettu da l'autorità", disse.
Dichjarà chì cuntinueghjanu à apre novi strade è passaggi per alleviare u trafficu di a cità, u sindaco di a municipalità metropolitana hà ancu datu infurmazioni nantu à l'impurtante investimentu di trasportu chì unirà Buca à Altındağ è Bornova cù dui tunnel di 2,5 chilometri, è da quì à u Terminal d'autobus è u circondu cù un viaductu di 2.2 chilometri.

"Questu ordine ùn hè micca un ordine"
In u so discorsu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà ancu toccu l'avvenimenti recenti chì anu lasciatu a so marca in l'agenda di u paese. Reaghjendu à i licenziamenti da u Decret Legge u ghjornu precedente, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Questu ùn hè micca adattatu à Turchia, u nostru paese. Ùn parlerete micca, fermarete zittu. Vole dì chì sò tuttu, aghju da fà tuttu, decisu tuttu ; Questu ùn hè micca a demucrazia ! Questu ùn hè micca a Republica di Ataturk! disse.

In riferimentu à u licenziamentu di u direttore d'orchestra İbrahim Yazıcı, chì hè ancu u cunsiglieru artisticu di a municipalità metropolitana di Izmir, da u decretu statutuariu, Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Ùn hà micca crimine o peccatu altru ch'è dirige una orchestra cù un bastone d'orchestra in manu. Stu omu hè un artista. Un artista perde tutti i so diritti persunali cù un decretu. Sta strada ùn hè micca a strada ! Questu ordine ùn hè micca ordine. "Ci hè qualcosa d'altru quì", disse.

Izmir dà assai, guadagna pocu
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà dichjaratu ch'ellu crede chì e critiche di l'industriale Ahmet Nazif Zorlu à Izmir è l'industria di Izmir sò dovute à "infurmazioni incomplete" è ùn sò micca state fatte per propaganda negativa, è hà dettu:
"I figuri publicati recentemente in unu di i nostri ghjurnali revelanu chjaramente ciò chì Izmir hè è da induve hè vinutu. Queste figure sò a megliu risposta per tutti, ma soprattuttu per quelli chì parlanu negativamente di Izmir: In 2016, tutte e nostre pruvince in l'Egeu, eccettu Izmir, anu ricivutu assai più di l'impositi chì anu pagatu da u guvernu cintrali. Per esempiu, Denizli, chì si dice chì hà crisciutu più veloce di Izmir in l'ultimi anni, hà datu 1.6 miliardi di lire à u guvernu cintrali è hà ricevutu 2.6 miliardi di lire in risorsi in ritornu. Manisa hà datu 2.2 miliardi di lire è hà ricevutu 3.2 miliardi di lire di risorse. Izmir, invece, hà pagatu 52 miliardi di tasse è hà ricevutu solu 13 miliardi di lire in risorse in ritornu. I salarii di tutti i funziunarii di a pruvincia sò ancu inclusi in questi soldi. Avete ancu dichjarà l'impositu; Averete cuscenza di i tassi, statu è nazione; "Avete ancu avè risorse assai limitate".

Ùn simu contru à a transizione di u Golfu, ma avemu riserve

Parlendu di un membru di u deputatu di u Partitu di Ghjustizia è Sviluppu chì descrive i municipalità CHP cum'è "riluttanti" in quantu à a transizione di u Golfu, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Ùn ci hè micca oppostu à stu prughjettu. Tuttavia, avemu dettu chì ùn deve micca impedisce a circulazione di u golfu. Ci sò ancu siti naturali di primu gradu da i dui lati. Avemu suggeritu chì deve esse passatu sottu terra. Avemu è averemu sempre u dirittu di fà suggerimenti nantu à una questione cusì impurtante. "Spergu chì stu prughjettu si realizà è Izmir vince un travagliu", disse.

U scopu di Izmir 2020 hè grande
Per sviluppà a flotta di veiculi di Izmir Metro, a municipalità metropolitana hà fattu una compra di circa 95 milioni di TL (320 milioni 79 mila euro) per 800 novi veiculi di metro. U numeru di novi veiculi di metro consegnati da i treni pruduciuti da a cumpagnia cinese CRRC Tanghsan hà righjuntu 55.
U sistema ferroviariu in Izmir, chì hà servutu cù stazioni 2000 nantu à una linea di 11 chilometri in 10, hè cresciutu 12 volte è opera cù stazioni 130 nantu à 55 chilometri. Cù i novi prughjetti di estensione, l'investimenti di monorail è tram di Izmir Metro è İZBAN in 2017, a reta di u sistema ferroviariu in Izmir ghjunghjerà quist'annu 180 chilometri è serve à 90 stazioni. En 2020, operarà 120 chilometri à 250 stazioni. Cusì, i sistemi ferroviari creceranu 23 volte. U travagliu hè realizatu per implementà e linee Narlıdere, Buca, Selçuk è Bergama.

Serà pruvatu prima
I novi treni, cum'è i treni precedenti, saranu sottoposti à teste dettagliate prima di inizià i servizii di passageri. Dopu cuntrolli statichi è dinamichi, i treni seranu sottumessi à 11 teste separati è seranu purtati in un test drive di 1000 chilometri senza passageri. Dopu chì tuttu stu prucessu hè cumpletu, serà messu in serviziu per u populu di Izmir.

Hè crisciutu 17 volte in 4 anni
Mentre a metro di Izmir, chì si sviluppa ghjornu per ghjornu, hà servitu cù 2000 vagoni in u 45, 2011 vagoni sò stati acquistati trà u 2014 è u 42, righjunghjendu 87 veiculi. Cù i novi veiculi consegnati, u numeru di vagoni in Izmir Metro hà righjuntu 142. Cù l'arrivu di 40 veiculi più, a custruzzione di i quali serà finita in i prossimi mesi, u numeru tutale di vagoni ghjunghjerà à 182 è u numeru di treni, ognuna custituitu da 5 vagoni, ghjunghjerà à 36. A flotta di Izmir Metro A.Ş, chì hà iniziatu u serviziu cù 2000 veiculi in u 45, hà da esse cresciutu 17 volte in 4 anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*