Ultima Situazione in u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars

Ultima Situazione in u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars: A linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars (BTK), chì unisce e rete ferroviaria di Turchia, Azerbaijan è Georgia, hè ghjunta à a fine. 85 per centu di u prughjettu di a linea ferroviaria hè statu finitu.
U deputatu di AK Party Kars Ahmet Arslan è u prufessore seguitanu da vicinu i travaglii di a linea ferroviaria BTK è l'ultimi prugressi. Dr. Yunus Kılıç hà dichjaratu chì una volta chì u prugettu hè finitu, 1 milione di passageri è 6.5 milioni di tunnellate di carica seranu trasportati annu in a prima fase.
I membri di u Parlamentu Arslan è u Prof. Dr. Kılıç hà dichjaratu chì u 85 per centu di u prughjettu di a ferrovia Kars-Tbilisi-Baku, chì hà u scopu di stabilisce una cunnessione ferroviaria diretta trà Turchia è Georgia, hè statu finitu, Turchia hà cupertu 500 milioni di dollari di u prugettu, chì costa circa 295 milioni di dollari, è a linea di ferrovia di 105 chilometri, 76 chilometri trà Kars è a fruntiera georgiana, hè stata cumpletata, dicenu chì a custruzzione di a parte hè stata fatta da Turchia.
AK Party Kars Deputy Ahmet Arslan è Prof. Dr. Yunus Kılıç hà dettu: "Facemu sforzi intensi in Ankara per finisce u prughjettu di a linea ferroviaria BTK. Cù l'implementazione di u prugettu, Kars diventerà u centru cummerciale di Turchia. U trasportu ininterrottu di merci serà realizatu da l'Europa à a Cina per ferrovia. Questu serà un elementu impurtante in u sviluppu di Kars è a so regione. Perchè migghiara di persone seranu impiegate in u Centru Logisticu per esse stabilitu quì. L'ecunumia di Kars riviverà. Cridemu chì Kars svilupperà è cresce assai rapidamente cù a fine di a linea Ferroviaria BTK è diventerà u centru cummerciale di a regione. Avemu travagliatu duru per questu. Spergu chì a linea ferroviaria serà finita è messa in serviziu à a fine di questu annu. In fatti, s'ellu ùn era statu fattu micca cambiamenti in u prugettu, a linea ferroviaria saria stata messa in serviziu. I cambiamenti sò stati fatti à u prugettu, in particulare in u latu georgianu. "Ci hè stata una disrupzione per quessa", anu dettu.
AK Party Kars Deputy Ahmet Arslan è Prof. hà datu infurmazione generale nantu à a linea BTK Railway. Dr. Yunus Kılıç hà dettu: "A sezione custruita da Turchia hè stata custruita cù una sola superstruttura, adattata per una doppia infrastruttura. A Georgia, invece, sta custruendu una nova linea di circa 200 chilometri da a fruntiera turca à Ahılkelek, cù u prestitu di 30 milioni di dollari ricevutu da l'Azerbaijan, è a ferrovia esistente di 160 chilometri hè stata rivisionata. Quandu u prugettu hè implementatu, hè previstu chì l'Asia Centrale serà cunnessa cù u Mediterraniu è l'Europa per via di u trasportu ferruvia-mare cumminatu via Turchia-Georgia-Azerbaijan-Turkmenistan. In a prima fase di u prugettu, 1 milione di passageri è 6.5 milioni di tunnellate di carica pò esse trasportatu annu. "In u 2034, hè destinatu à trasportà 3 milioni di passageri è 17 milioni di tunnellate di carichi annu attraversu a linea", anu dettu.
"L'AZERBAIJAN STABILISCE UN CENTRU LOGISTICO IN KARS"
Per d 'altra banda, u Statu Azerbaigianu hà pensatu à stabilisce una basa logistica nantu à una terra di 30 ettari in Kars, chì servirà in u mondu internaziunale. Centinaie di persone seranu impiegate in u centru logisticu gigante chì l'Azerbaijan stabiliscerà in Kars. L'Azerbaigian impurtarà e merchenzie chì hà bisognu da Turchia attraversu u centru logisticu quì.
A basa logistica chì deve esse stabilita in Kars stimulerà ancu u cummerciu di ogni ghjornu è u turismu in a regione. U prughjettu, cunnisciutu ancu u prughjettu di u seculu, furnisce ancu una suluzione à u prublema di logistica, chì hè unu di i prublemi maiò di l'Oriente. U prughjettu, chì hà da creà a vitalità ecunomica, hà ancu attivatu l'investituri chì sò riluttanti à vene in a regione è ùn invistisce micca in a regione per invistisce in Kars.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*