Condanna à morte per corruzzione à u top ufficiale di e ferrovie cinesi

Condanna à morte per corruzzione à un anzianu ufficiale di e ferrovie cinesi: L'anzianu ufficiale di a ferrovia in a Regione Autonoma di a Mongolia Interna di a Cina hè statu cundannatu à dui anni di pena di morte sospesa per piglià una corruzione di $ 21,48 milioni.
A Corte Intermedia Hengshui in a pruvincia di Hebei hà cundannatu à Ma Junfei, l'anzianu deputatu di l'Uffiziu Ferroviariu Hohhot di a Regione Autònoma di Mongolia Interna, à a pena di morte cù una sospensione di dui anni u 26 di dicembre, u ghjurnale Global Times hà dettu. Hè statu dichjaratu chì Ma, di 48 anni, hà pigliatu 2009 milioni di yuan ($ 75 milioni) di corruzioni è 12,5 milioni di yuan ($ 63 milioni) in corruzioni è altre fonti scunnisciute dopu à u so postu in u 10,5.
Sicondu u rapportu di u ghjurnale, in a decisione di a tribunale, Wang Hongmei, direttore di u Gruppu Energeticu Yihe in a regione autònuma, hà subornatu Ma 14 volte cù un valore tutale di 8,8 milioni di yuan ($ 1,46 milioni), è ancu almenu 40 altri stati. in a regione è àutri pruvince.. A cumpagnia minera è energia electricu infurmatu pagatu Ma corruzioni vale à millioni di yuan.
PIENU E SO CASE DI SOLDI È OR
Una persona vicinu à Ma hà dettu à u ghjurnale Chinese Business News chì Ma avia pienu e so case in Hohhot è Beijing cù soldi è oru.
In a nutizia, hè statu nutatu chì e ferrovie ghjucanu un rolu impurtante in u trasportu di carbone è altre merchenzie in a regione autonoma, è a Regione Autònoma di Mongolia Interna hè a principale zona di produzzione di carbone in Cina.
Hè statu dichjaratu chì l'uffiziu di e ferrovie hà determinatu cumu u trasportu seria fattu, è questu furnia una opportunità di lussu per i funzionari in l'uffiziu.
U MINISTRU DI FERROVIA HAI ANCHE MORTE PER CORRUZIONE
Sicondu e statistiche di settembre di u 2012, hè statu dichjaratu chì e linee di treni sottu à u cuntrollu di l'agenzia detta puderia trattà solu cù 10 7 vagoni di i 600 mila vagoni di treni necessarii ogni ghjornu. Dunque, hè nutatu chì i vagoni sò insufficienti per risponde à a dumanda per via di a grande diferenza trà l'offerta è a dumanda.
À u listessu tempu, hè statu informatu chì i spedizioni lucrativi di carbone durante a stagione di punta hà incitatu parechji patroni minieri à corrompere i funzionari ferroviari.
Ma hè solu unu di i funzionari cundannati per corruzzione è corruzzione nantu à e ferrovie. In u lugliu di u 2013, u Ministru di i Ferroviari Chinese Liu Zhijun hè statu cundannatu à una pena di morte sospesa per corruzione è abusu di putere.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*