A cità studentesca Eskişehir hè svuotata

A cità studentesca di Eskişehir si svuota: I studienti chì studianu à l'Università Anadolu è l'Università Osmangazi in Eskişehir è chì portanu una grande attività in a cità sò in fretta per andà in a so cità nativa per a pausa di u semestru.
In a cità, chì hà circa 70 mila studenti d'istruzione superiore è hè cunnisciuta cum'è a "città studentesca", i studienti universitari chì anu finitu i so esami finali tornanu in a so cità nativa per a pausa di u semestru. I studienti, chì anu preferitu l'autobus è i treni per vultà, riempianu a stazione è l'autostazione. Mentre chì i studienti chì anu compru i biglietti ghjorni o mesi in anticipu ùn anu micca avutu prublemi à u ritornu, quelli chì anu lasciatu i so acquisti di u bigliettu finu à l'ultimi ghjorni si sò dumandati "cumu andemu in a nostra cità nativa?"
İlhan Oray, un ufficiale di a cumpagnia di autobus in Eskişehir Metropolitan Municipality Intercity Terminal, hà dichjaratu chì i studienti chì ùn ponu micca truvà un bigliettu ùn devenu micca panicu immediatamente è hà datu a bona nutizia chì autobus supplementari seranu aghjuntu da u venneri. Spieghendu chì aspettanu chì a densità di l'autobus cuntinueghja finu à dumenica, Oray hà dettu:
"Ci hè una carenza di biglietti perchè l'autobus sò affollati di studienti chì andaranu in i so paesi natali per a pausa di u semestru. Attualmente, ci hè una densità eccessiva in Istanbul, Bursa, Ankara, Izmir è Antalya. Ci saranu voli supplementari da u venneri à dumenica. "Aspittemu chì a densità di vultà à a nurmale da u weekend, quandu i studienti chì andaranu in i so paesi natali lascianu a cità".
Per d 'altra banda, hè statu amparatu chì ci era una densità nurmale in a stazione è ci era una carenza di biglietti in i servizii di treni di tantu in tantu, è chì i studienti anu preferitu aduprà u trasportu ferroviariu soprattuttu per e pruvince di Ankara è Konya, induve High Speed. U trenu va.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*