I travaglii di u Prughjettu di a Linea di Metrobus Gar-Tekkeköy sò cuminciati

I travaglii di u Prughjettu di a Linea Metrobus Gar-Tekkeköy sò iniziati: I travaglii nantu à u Prughjettu di a Linea Metrobus da esse custruitu trà a stazione di a stazione di treni leggeri è Tekkeköy, chì u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun Yusuf Ziya Yılmaz hà datu a bona nutizia pocu fà.
Annunziando chì e squadre cuminciaru u so travagliu in silenziu, u sindaco Yılmaz hà dettu chì integraranu u distrittu, unu di i novi spazi viventi, cù a cità cù u sistema di trasportu publicu di u metrobus è trolleybus.
U travagliu nantu à u Prughjettu di a Linea Metrobus da esse custruitu trà a stazione di a stazione di treni leggeri è Tekkeköy, chì u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun Yusuf Ziya Yılmaz hà datu a bona nutizia pocu fà. Annunziando chì e squadre cuminciaru u so travagliu in silenziu, u sindaco Yılmaz hà dettu chì integraranu u distrittu, unu di i novi spazi viventi, cù a cità cù u sistema di trasportu publicu di u metrobus è trolleybus.
Metrobus, unu di i cunforti di trasportu indispensabile di e società muderne in u trasportu publicu, hè ancu purtatu à Samsun. A Municipalità Metropolitana di Samsun, chì hà introduttu u sistema di ferrovia leggera à u centru di a cità è à l'ouest di a cità, stabilisce ancu una linea di metrobus à u distrittu di Tekkeköy à l'est di a cità. Dopu à a fine di i studii di fattibilità è a preparazione di l'infrastruttura, u Prughjettu di a Linea Metrobus trà Gar Tekkeköy hè statu appruvatu da u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana. A cunversione di a linea di metrobus à u sistema ferroviariu, chì hè prevista per esse cumpletata è messa in serviziu à a fine di u 2014, costarà circa 50 milioni di TL.
Parlendu à l'Agenzia di Notizie Cihan (Cihan), u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, hà annunziatu chì i travaglii di u Prughjettu Gar-Tekeköy Metrobus Line sò iniziati. Dichjarà chì a cità ùn hè micca cuscente di questu avà, u sindaco Yılmaz hà dettu: "A vita di a nostra cità guadagna un novu ordine, forma è formatu. Un numeru di i nostri mudelli di cambiamentu è trasfurmazioni continuu sò implementati unu per unu. Per esempiu, un stabilimentu cù una pupulazione di 10 mila, a mità di paese è a mità di cità, situata in i zoni industriali in u livante di Samsun, chì l'esistenza ùn hè micca assai impurtante, hè avà un novu edifiziu chì include un stadiu per 35 mila persone. una sala di sport indoor per 7 mila 500 persone, è centri di fiera è cungressu, si trasforma in un distrittu. Una nova vita principia quì. Per integrà sta nova vita cù a cità, avemu principiatu u travagliu per cunnette u trasportu publicu cù u sistema ferroviariu o a so versione precedente, u trasportu di metrobus o trolleybus. A cità ùn ne s’avvisa mancu. E squadre travaglianu avà. Mentre esiste l'umanità, u nostru pòpulu vulerà megliu. Cum'è gestori, avemu da gestisce sta dumanda in u megliu modu pussibule. Ancu quandu a dumanda di a ghjente rallenta, pigliamu una postura chì li dà speranza è alza a barra chì a ghjente salta ogni ghjornu, dendu una nova visione ". disse.
U CONFORT DI A VITA IN A CITTA AUMENTARÀ
Dichjarà chì u cambiamentu è a trasfurmazioni continueranu in Samsun cù i so 17 distretti è 1 milione 250 mila abbitanti, u sindaco Yusuf Ziya Yılmaz hà dettu: "A percepzioni di a ghjente nantu à u modu di vita in a cità cambianu. Avemu diventatu una cità cù un sistema di ferrovia, chì hè u sistema di trasportu publicu più mudernu. Se sguassemu u sistema ferroviariu da a cità è u movemu fora è dicemu chì ùn ci hè più un sistema ferroviariu, tutti ponu indovinà cumu u prucessu di cumprumissu u cunfortu à quale sò abituati a ghjente chì vive in a cità hà da creà un grande sconvolgimentu in a so mente. . Questu hè ciò chì hè accadutu. Ci hè parechje cunfortu cum'è questu chì avemu da piglià in a vita. "Queste comodità vitali aumenteranu gradualmente cù u tempu". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*