14 anni per a polizia chì hà sparatu i passageri in u metrobus

14 anni per a polizia chì hà sparatu un passageru in u metrobus: In l'incidentu chì hà finitu cù a morte di una persona in u metrobus, l'ufficiale di polizia Samet E. hè statu dumandatu à esse incarceratu per 14 anni per avè causatu a morte per negligenza.
L'ufficiale di pulizie Samet E., chì s'hè divertitu in Taksim u 12 di nuvembre di u 2013, hà pigliatu u metrobus da Mecidiyeköy per vultà in casa cù a so fidanzata. Presuntamente, a coppia avia da stà in lochi separati perchè u metrobus era affollatu. À a fermata di Bahçelievler, mentre chì a so fidanzata scendeva à a fermata, e porte si chjudevanu è u metrobus hà cuminciatu à muvimenti prima chì l'ufficiale di polizia Samet E. puderia scendere. Quandu Uğurcan G. è Cenk Ocak, chì eranu nantu à u metrobus, si ridianu di a situazione di l'uffiziale di pulizie, una lotta hè scoppiata trà elli.
Tirò in l'aria
In l'accusazione, hè dichjaratu chì quandu l'ufficiale di pulizie hè ghjuntu da u metrobus in Şirinevler per andà à a so fidanzata, i dui amichi anu ancu scenditu, è hè statu dichjaratu chì l'ufficiale di pulizie Eken, chì si sentia à l'inquietu di a situazione, hà sparatu un colpu l'aria. In l'accusazione, hè statu dichjaratu chì dui amichi si sò andati dopu à l'ufficiale di pulizie chì hà tornatu à u metrobus è hà cuminciatu à luttà in u metrobus. Hè statu dichjaratu chì Uğurcan G., chì hà pigliatu l'arma di l'ufficiale di pulizie caduta durante u caos. , corse fora è mentre ch'ellu era pruvatu à catturà u fucile di l'ufficiale, u fucile splode è chjappà à Cenk Ocak. Ocak hà persu a so vita in l'incidentu, Uğurcan G. hè statu arristatu, è l'uffiziale di pulizie hè statu liberatu in attesa di prucessu. U procuratore hà dumandatu una pena di prigiò di 14 anni per l'ufficiale di pulizie per avè causatu a so morte per negligenza è sparatu una pistola in una manera chì puderia causà minaccia armata, paura, panicu è ansietà.
Una pena di prigiò di 7 anni hè stata dumandata per l'altru accusatu, Uğurcan G., per ferite simplice è causatu a morte per negligenza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*