Registrazioni in tape di l'operazione portu è dialoghi interessanti

Registrazioni in cinta di l'operazione portuali è dialoghi interessanti: In l'operazione di corruzzione contr'à l'imprese portuali in İzmir, i dialoghi interessanti sò stati riflessi in i fili di a polizia. Hè statu determinatu chì diversi pseudonimi cum'è "invitu" per i schedarii di l'offerta è "covanni" sò stati utilizati per i destinatari di soldi.
I 24 suspettati detenuti in l'operazione di corruzzione contr'à l'operatore portu in Izmir, chjamatu "onda d'imbat", seranu riferiti à u tribunale dumani dopu chì e so dichjarazioni sò finite.
Intantu, i dialoghi interessanti sò emersi durante u telefonu tapping di a polizia.
Hè statu determinatu chì diversi pseudonimi cum'è "invitu" per i schedarii di l'offerta è "covanni" sò stati utilizati per i destinatari di soldi.
Inoltre, i scontri trà u cugnatu di Binali Yıldırım, Cemalettin Haberdar, cù u Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman sò stati ancu registrati.
Ali Çelik, unu di i procurori di l'uffiziu di u crimine organizzatu in l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu Capu, hà lanciatu una investigazione dopu chì a lettera di denunzia chì ci era a corruzzione in a gestione portu di İzmir hè stata mandata à l'allora guvernatore di İzmir, Cahit Kıraç.
Cù a fine di l'inchiesta, 24 persone, cumpresi i dirigenti di TCDD Port Management in Ankara è Izmir, funzionari è imprenditori, sò stati arrestati in incursioni simultanee in Izmir, Istanbul, Hatay, Van è Ankara marti scorsu.
Dece persone, cumpresu u cugnatu di Binali Yıldırım, ùn anu pussutu esse catturati. Siccomu i suspettati in Istanbul è Ankara ùn anu pussutu esse pigliatu in custodia, l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Izmir hà iniziatu una investigazione contr'à i pulizzeri in queste duie cità.
Tapes apparsu
I ditaglii di e telefonate trà i suspettati, chì sò stati truvati per scambià soldi in i toilette di grandi centri commerciali per evità u seguimentu tecnicu è fisicu di a polizia, sò stati ancu inclusi in u schedariu d'investigazione.
Hè statu revelatu chì i suspettati descrivevanu i schedarii di l'offerta cum'è "inviti" in e so telefonate cù l'altri, è chì e riunioni cum'è "Mandu l'invitu à esaminà" eranu frequenti.
Inoltre, l'usu di pseudonimi cum'è "Covanni" à e persone chì furniscenu prestazioni finanziarii hè statu ancu determinatu esaminendu l'entrevista.
In i tapes, era capitu chì certi omi d'affari chì facenu affari in u portu anu mandatu e donne à l'ufficiali ufficiali, è certi ufficiali è ufficiali pagavanu e so fatture.
Hè statu ancu dichjaratu chì l'affari anu pagatu alcuni corruzioni mensili fissi in cambiu per ùn avè micca mantene e navi aspittendu è scaricate a so carica rapidamente.
Bacanak hà scontru cù u direttore generale
In alcune di e registrazioni, chì ammontanu à circa 73 pagine, hè statu determinatu chì Cemalettin Haberdar, u cugnatu di l'ex Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım, chì ùn hè statu catturatu, avia ancu un telefunu. conversazione cù u direttore generale di TCDD Süleyman Karaman. In queste riunioni, hè statu determinatu chì vulia aiutu.
30 cartulare sò andati à u tribunale
Intantu, i schedarii custituiti da circa 30 cartulare chì cuntenenu e dichjarazioni di i suspettati chì e so dichjarazioni sò state cumplette sò stati purtati à u tribunale in sacchi.
Hè statu infurmatu chì u prosecutore, chì esaminerà questi, determinarà e dumande da esse dirette à i suspettati in cunseguenza. Hè statu ancu amparatu chì 700 dumande sò state fatte à un suspettatu in quantu à tutte e so rilazioni, da e telefonate à e rilazioni, durante i so prucessi di polizia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*