Capu di u Dipartimentu di Porti TCDD si rende

Capu di u Dipartimentu di Porti TCDD si rende: Capu di u Dipartimentu di Porti TCDD MY, cercatu in u scopu di l'operazione basatu in Izmir, si rende.
TCDD Ports Department Head MY, una di e 9 persone vulsutu in u scopu di l'operazione, hè ghjunta à a Direzzione di a Branca di Crimini Finanziari è si rende.
Hè statu dichjaratu chì dopu à a rendizione di MY, u so interrogatori hà cuminciatu à u Dipartimentu di Pulizia di Izmir.
In u scopu di l'investigazione realizata da l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di İzmir, 27 persone sò state arrestate in l'operazione realizata da e squadre di u Dipartimentu di Cumbattimentu di Crimini Finanziari, è 23 di i suspettati sò stati trasferiti à u Tribunale di İzmir dopu u so interrogatori. . 14 di sti pirsuni sò stati arristati è imprigiunati, è 10 suspettati eranu ricercati.
Cemalettin Haberdar, chì hè u fratellu di u candidatu di u sindaco metropolitanu di l'Ak Party Izmir Binali Yıldırım è presuntamente vulutu cum'è parte di l'operazione, hè statu liberatu da a corte dopu a rendizione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*