Hè una minzogna chì sguasserà i minibus in u scopu di u prughjettu Mersin Light Rail System.

Hè una minzogna chì i minibus seranu eliminati in u scopu di u prughjettu Mersin Light Rail System: AK Party Mersin Metropolitan Municipality Mayor Candidate Mustafa Sever hà negatu l'affirmazione chì ellu eliminerà i minibus in u scopu di u prughjettu Light Rail System. Sever hà dichjaratu chì ci era una propaganda negra annantu à questu tema è culpì i partiti di l'uppusizione. Sever hà scontru cù i citadini in i Quartieri Çavuşlu è Çukurova in u scopu di l'attività elettorale. sohbet è i cummercianti visitati.
Sever era accumpagnatu da u presidente di u Partitu AK Mersin II Mekin Merter Salt è i candidati à a sindaca di u distrittu. Sever ascolta i prublemi è i prublemi di i residenti di u vicinatu è piglia e so dumande. S'hè ancu scontru cù i cunduttori di minibus chì viaghjanu a strada di u District Çavuşlu sottu à l'edificiu di a Cooperativa Osmaniye.
Quì, di fronte à a quistione di i cunduttori, "Si dice chì metterà fine à l'impiegu di i cunduttori di minibus cù u vostru prughjettu Light Rail System, hè questu veru?", Sever hà dettu chì sta pretensione ùn era micca fundata, affirmannu chì hè statu fattu da i candidati à a merria metropolitana di i partiti di l'uppusizione. Sever hà dichjaratu chì ùn ci hè micca è ùn pò esse una situazione induve i servizii di minibus seranu annullati. "Alcune persone cercanu di fà a pulitica per mezu di voi cù u prughjettu Light Rail System. Quelli chì dicenu "Mustafa Sever custruirà u metro è i minibus chjuderanu" mentenu.
U sistema ferroviariu chì custruiremu hè trà a Zona Libera è Davultepe. Serà in i zoni cù u trafficu più altu. Continuerete à operare nantu à a vostra strada attuale, è i minibus è l'autobus anu ancu fà cunnessione. Cumu pudemu custruisce u metro à Çavuşlu, induve sò tutti quelli soldi? Hè pussibule una tale bugia? Custruiremu u sistema ferroviariu in e zone congestionate induve u trafficu ùn pò micca trattà. I cunduttori di minibus ùn saranu mai vittime.
I nostri cunduttori di minibus chì anu linee nantu à e rotte specificate puderanu diventà partenarii in a cumpagnia o riceve una compensazione in cambiu di a fermata di a so linea, se vulete. Un sistema ferroviariu ùn pò micca esse custruitu per l'Uffiziu di u Sergente, a capacità di passageru ùn aumenterà. "Deve avè una capacità di passageru di almenu più di 100 mila per pudè salvà u so costu", disse. Sever hà dichjaratu chì i cunduttori di minibus chì operanu nantu à a strada Çavuşlu si sò lagnati di a congestione di u trafficu è di i semafori, in modu chì i battciks seranu custruiti, è hà ancu nutatu chì e sacchetti seranu custruiti in i punti di partenza è di pick-up di i passageri di i minibus.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*