Cambia à u sistema di toilette à vacuum in i treni TCDD

Transizione à u sistema di toilette di vacuum in i treni TCDD: A Corte di Conti hà attiratu l'attenzione à u fattu chì l'apertura di e spese di toilette à i rails mette in periculu a salute umana, è hà dumandatu chì un sistema di toilette di vacuum sia installatu nantu à i treni.
A Corte di Conti hà dichjaratu chì i rifiuti chì scorri à a ferrovia causanu a contaminazione ambientale per l'esposizione diretta di e spese di toilette di certi vagoni di passageri chì sò sempre in usu, è chì i travagliadori di a ferrovia è quelli chì vivenu in vicinanza di a ferrovia. affruntà seri prublemi di salute è hà dumandatu a transizione à u "vacuum toilet" in i treni. Tuttavia, hè statu dichjaratu chì l'appartamenti in u corpu di TCDD difendenu idee opposte nantu à u sistema di vacuum.
In u rapportu TCDD 2012 di a Corte di Cunsiglii, hè statu dichjaratu chì l'usu di vacuum toilets in treni di passageri hè estremamente impurtante in quantu à a contaminazione ambientale è a salute umana. Cunducendu un studiu per determinà a necessità per revelà a pratica attuale in questu sensu; In questu cuntestu, a Corte di Conti, dumandendu a valutazione di l'istituzione di centri di eliminazione di rifiuti in punti ritenuti opportuni in quantu à i toilette à vacuum, basandu studii nantu à questu è questioni simili nantu à ricerche dettagliate, è assicurendu a coordinazione trà e unità in ogni tappa, cuminciendu cù l'emergenza di un prughjettu com'è idea; Ellu hà sustinutu chì l'ispezione è i studii di prova d'accettazione duveranu esse realizati meticulosamente è chì ogni tipu di teste tecniche deve esse cunsideratu in a creazione di laboratori è centri di teste in Turchia per questu scopu.
Nutendu chì a riduzzione di i gasi di serra emessi da i veiculi ferroviari è u cuntrollu di i so rifiuti sò ghjunti à u primu pianu cù u sviluppu di a cuscenza ambientale in u mondu sanu, a Corte di Conti hà fattu e seguenti determinazioni.
"Siccomu e spese di toilette di certi vagoni di passageri chì sò sempre in usu sò direttamente esposti, i rifiuti chì scorri à a ferrovia creanu contaminazione ambientale è causanu seri prublemi di salute à quelli chì travaglianu in a ferrovia è quelli chì vivenu in a vicinanza di a ferrovia. L'applicazione "vacuum toilet" diventa estremamente impurtante per impedisce chì i rifiuti di i toilette in i vagoni di passageri ùn sianu scaricati direttamente nantu à a linea ferroviaria. Stu prublema hè cercatu cum'è una necessità in i vagoni di passageri appena acquistati da TCDD, è ci sò toilette à vacuum in i treni d'alta velocità è i treni DMU. L'usu di i bagni di vacuum in i treni di passageri in e ferrovie hè estremamente impurtante per l'ambiente è a salute umana.
Un studiu hè statu iniziatu da TCDD in u 2009 per l'applicazione di l'EMU, i set DMU è i toilette di vacuum in treni d'alta velocità à altri vagoni di passageri esistenti. Spieghendu chì hè previstu di furnisce è installà u sistema di toilette vacuum, a Corte di Conti cuntinueghja cum'è seguita:
"I travaglii per questu travagliu sò stati iniziati da u Dipartimentu di Trazione in u 2009, ùn sò state ricevute offerte in a prima offerta, dopu a seconda offerta hè stata fatta in u 2010. U 2000, una seconda offerta hè stata fatta per 65 vagoni di passageri di u tipu TVS09.07.2010 in a prima fase, è un cuntrattu hè statu firmatu cù u cuntrattu per un prezzu di 2.300.000 USD. U travagliu hè statu iniziatu in u scopu di u cuntrattu numeratu 300/700, a durata di u quale hè stata determinata cum'è 1024 per a consegna, 11.01.2011 per a garanzia è 03 ghjorni calendarii in totale è firmatu l'4500053613, un vagone hè statu assemblatu in 2011 è un U prototipu hè statu creatu è consegnatu à l'autorità TCDD secondu u cuntrattu. U primu prototipu di vagone hè statu rifiutatu da a cummissione di accettazione stabilita, è dopu à u cumpletu di e carenze identificate, l'assemblea hè stata fatta per a seconda volta. U sicondu carru prototipu di a cumpagnia hè statu inspeccionatu da u cumitatu d'accettazione u 08.07.2011 è un rapportu datatu u 06.10.2011 hè statu preparatu, chì indicava chì hè stata trovata adatta. Dopu chì u prucessu di fabricazione hà iniziatu, TCDD hà datu estensioni di u tempu à u cuntrattu in cunfurmità cù a legislazione pertinente, è u prucessu di cuntrattu cuntinueghja. Da a data di l'auditu (Aostu 14.10.2011); Hè statu capitu chì 2013 di 65 vagoni sò stati cumpletati è accettati è ricevuti da TCDD, l'assemblea di i 56 restanti hè stata finita è hè in a fase di accettazione ".
-DUE APPARTAMENTI PENSATE DIFERENTAMENTE À U SISTEMA DI VUCUUM-
Ci hè una diffarenza d'opinioni trà u Dipartimentu di Trazione TCDD è u Dipartimentu di u Passeggeru nantu à u prublema di avè un sistema di toilette di vacuum installatu nantu à i vagoni cunvinziunali esistenti; Dichjarà chì ùn ci era micca coordinazione trà i dui dipartimenti prima di l'offerta, a Corte di Conti hà dettu:
"In fattu, in a currispundenza trà i dui dipartimenti in quantu à u prugettu, chì a so offerta hè stata fatta è a tappa finale di l'accettazione hè stata ghjunta in u 2013, hè dichjaratu chì u Dipartimentu di i Passaggeri; "Siccomu u nostru Dipartimentu hà pensatu à valutà i vagoni cunvinziunali esistenti, chì sò previsti per esse cumpletamente stabilitu u trasportu in u mediu termine è per esse custruitu cù toilette di vacuum, in a direzzione di scartà, affittu o vendita, u nostru Dipartimentu ùn cunsidereghja micca adattatu. per pianificà a rinuvazione di i bagni di vacuum in questa tappa, chì impone una grande carica finanziaria à a nostra Istituzione è causarà lagnanze di i passageri. hè statu determinatu ch'ellu hà spressu e so riserve. L'enfasi deve esse piazzata nantu à a basa di ogni tipu di prughjetti nantu à e ferrovie è u materiale rotante nantu à una ricerca dettagliata, è ancu di assicurà a coordinazione trà e unità pertinenti in ogni tappa, partendu da l'idea di u prugettu. Hè impurtante chì a dirigenza senior di TCDD mostra a sensibilità necessaria in questu sensu ".
-NESSUN TEST CENTER VACUUM TOILES sò pruvati à -25 + 55 GRADI IN CONDIZIONI NATURALI ...-
Indicà l'impurtanza di pruvà l'adattabilità di u sistema in tutte e cundizioni climatichi in questu è travaglii simili, a Corte di Conti hà dettu: "Per esempiu; Per i toilette vacuum, a temperatura di l'ambienti di travagliu di u sistema stipulata in a Specifica Tecnica hè -25 C ° / + 55 C °. Ùn ci hè micca laboratori è centri di teste necessarii per pruvà a precisione di questu. A prova in cundizioni naturali hè pussibule solu sempre chì e cundizioni climatichi necessarii sò scontri. Dunque, hè benefiziu di cunsiderà sta questione in i studii di u centru di teste è di laboratoriu previstu per esse stabilitu in Turchia.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*