L'apertura di a linea YHT Ankara-Istanbul hè stata sabotata?

L'apertura di a linea YHT Ankara-Istanbul hè stata sabotata: u Ministru di i Trasporti Elvan hà rispostu à e dumande di i membri di a stampa prima di a so riunione cù u Ministru di i Trasporti bulgaru Danail Papazov in a sala di riunioni di u Ministeru.
Quandu s'hè ricurdatu di e parolle di u presidente Abdullah Gül, "Ci hè uni pochi di prublemi cù a lege di l'Internet, avemu travagliatu nantu à elli", Elvan hà dettu: "A discrezione in quantu à a lege Internet appartene à u presidente".
In risposta à una altra dumanda, Elvan hà dichjaratu chì ci era un prublema tempurale in quantu à u trasportu stradale cù a Bulgaria è hà dettu: "Ma u sensu cumunu hà prevalutu è u prublema hè stata risolta. In a riunione d'oghje, discuteremu in dettu ciò chì pudemu fà in u trasportu stradale, altri modi di u settore di u trasportu è in u campu di a cumunicazione, è cumu è in quale modu pudemu rinfurzà e nostre relazioni. Aghju ancu una opinione pusitiva nantu à sta materia. "Sperendu, creeremu l'infrastruttura chì rinfurzà e relazioni trà i dui paesi à a riunione d'oghje", disse.
Quandu hà dumandatu s'ellu ci era qualchì prublema cù i signali di u satellitu TÜRKSAT 4A, Elvan hà dettu chì ùn ci era micca prublema cù u satellitu.
Nantu à a quistione di a data di apertura di a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul, Elvan hà dichjaratu chì i travaglii cuntinueghjanu. Elvan continuò cusì:
"Avemu scontru in particulare un prublema cum'è tagliate i fili. I guvernatori di Kocaeli è Sakarya cuntinueghjanu l'investigazioni necessarie in questa materia. U nostru travagliu cuntinueghja. U nostru scopu hè di cunnette Istanbul à Ankara cù un trenu d'alta velocità u più prestu pussibule. Ùn avemu micca fattu una dichjarazione stu mese, ma cuntinuemu u nostru travagliu nantu à u trenu d'alta velocità, ùn ci hè micca disturbu finu à avà. Avemu scontru u prublema di qualcunu chì tagliava e linee, soprattuttu in uni pochi di spazii lucali. Più precisamente, si tratta di u tagliu illegale di cables a tarda notte. Pò esse un sabotage, avemu investigatu. Questu ùn impedisce micca u nostru travagliu. Ùn avemu micca prublemi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*