KARDEMİR hà fattu un prufittu di 2013 milioni di TL in 100

KARDEMİR hà fattu un prufittu di 2013 milioni di lire in 100: Karabük Iron and Steel Factories Inc. (KARDEMİR) General Manager Fadıl Demirel hà annunziatu chì anu fattu un prufittu di 100 milioni 98 mila 631 lire l'annu passatu in più di enormi investimenti.

Demirel, in a so dichjarazione, hà dettu chì anu una capacità di pruduzzione di 2 milioni di tunnellate è ci sò uni pochi di mesi per ghjunghje à 3 milioni di tunnellate.

Indicà chì anu fattu investimenti significativi in ​​l'aumentu di a capacità è a diversità di i prudutti in l'ultimi anni, Demirel hà dettu: "In più di l'investimenti enormi, avemu fattu un prufittu di 100 milioni 98 mila 631 lire l'annu passatu.

KARDEMİR hè diventatu una marca assai forte in Turchia. Avemu cuminciatu à determinà l'agenda di ferru è azzaru. Facemu un novu terrenu in Turchia. Avemu stabilitu a fabbrica di rota è faremu 200-300 mila treni d'alta velocità è roti di locomotiva annu. Ne rompemu un altru prima. Avemu sempre impurtatu. Pruduceremu l'azzaru in a rota di a vittura. Avemu preparatu l'infrastruttura per questu. L'unicu pruduttore ferroviariu di a regione hè KARDEMİR. Producemu ancu roti di locomotive è treni d'alta velocità è interruttori. "Puderemu pruduce tutti l'acciai per l'automobilistica è i sistemi ferroviari", disse.

Demirel hà aghjustatu chì anu pruduciutu a so propria energia elettrica, hà realizatu rinnuvamentu è novu travagliu d'investimentu in alti furnace, stabilitu laminati, è hà fattu investimenti maiò in u persunale, a furmazione è l'ambiente.

1 Comment

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*