U mutivu di u ritardu di Keçiören Metro

U mutivu di u ritardu di u Metro di Keçiören: u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, hà dichjaratu chì Turgut Altınok, chì hè u candidatu di u sindaco di Keçiören da u Partitu di a Gran Unione, hà una sentenza finale di 3 anni è 7 ghjorni, "Ùn hè micca pussibule per qualcunu chì hà veramente ricivutu sta pena per esse u sindaco, ch'ellu sia elettu o micca ", hà utilizatu a frasa.
Sicondu a dichjarazione fatta da a Unità di Stampa SKM Provinciale di u Partitu AK Ankara, Gökçek, in u so discorsu in una apertura in Keçiören, hà nutatu chì a Metro Sincan hè stata aperta è a Metro Çayyolu serà ancu aperta, aghjustendu chì u mutivu di u ritardu U metro di Keçiören era duvuta à a densa roccia sotterranea, hà dichjaratu chì sta metro serà finita in questu annu. Esprimendu ch'elli apriranu u più grande Centru di Vita Famiglia di Turchia in Keçiören prima di l'elezzioni, u Prughjettu Ihlamur Valley serà implementatu in Gümüşdere à l'entrata di u distrittu, è una strada di cunnessione serà fatta direttamente à Samsun Road passendu per Sanatoryum Street sopra u Facultà di Agricultura per facilità l'uscita da Keçiören Gökçek annuncia chì un parcu gigante serà custruitu in Esertepe.
Ricordendu chì i paesi seranu quartieri è tutti seranu inclusi in i cunfini metropolitani dopu l'elezzioni lucali, Gökçek hà dettu: "Urganizemu i distretti in tuttu Ankara. Avà vulemu fà un centru di vendita per i prudutti lucali pruduciuti da i distretti di Ankara. Inoltre, e nostre cumpagnie stabiliranu alcune strutture è fabbriche quì ", disse. Facendu valutazioni nantu à l'agenda di u paese, Gökçek hà attiratu l'attenzione à i danni causati à l'ecunumia di u paese da u prucessu chì hà iniziatu cù l'azzioni focalizati in u Parcu Gezi è hà cuntinuatu u 17 dicembre. Gökçek hà dichjaratu chì Turgut Altınok, chì era un candidatu à a Sindaca di Keçiören da BBP in l'elezzioni lucali chì si teranu u 30 di marzu, hà una sentenza finale di 3 anni è 7 ghjorni, è hà dettu: "Ùn hè micca pussibule per qualchissia chì riceve veramente. sta sentenza per esse merre, ch'ellu sia elettu o micca ».

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*