Milioni fughjenu in u tunnel in u prughjettu di a linea di trenu d'alta velocità Ankara-Sivas

Millioni fughjenu in u tunnel in u prughjettu di a linea di trenu d'alta velocità Ankara-Sivas: Hè statu dichjaratu chì u statu hà patitu milioni di lire in perdite in u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Sivas di TCDD.
Hè statu dichjaratu chì u statu hà patitu milioni di TL in perdite per via di l'irregularità in u prughjettu di a linea di trenu Ankara-Sivas da u partenariatu di u cuntrattu, chì include ancu a cumpagnia di l'affari Mehmet Cengiz, chì u nome hè statu citatu in i tapes di corruzzione publicati in Internet. è ghjunse in prima linea cù i so discorsi abusivi. Sicondu a nutizia di Fırat Kozok da u ghjurnale Cumhuriyet, l'imprese di l'imprenditori anu vultatu à scavi di tunnel di costu più altu invece di travaglii di scavi è di riempimentu, chì sò pocu costu, ancu s'ellu ùn hè micca inclusu in u cuntrattu. Sicondu a nutizia, u pagamentu di u prugressu hè statu emessu senza mancu piglià in contu l'avvertimenti di TCDD.
U deputatu di CHP Istanbul Aykut Erdoğdu hà revelatu ciò chì hè accadutu in i travaglii infrastrutturali trà Yerköy è Sivas di u Prughjettu Ferroviario Ankara-Sivas, chì hè statu licitatu per 2008 milioni di TL in u 840 è hè statu decisu di esse liquidatu da a realizazione di un travagliu pari à u valore di u cuntrattu in 2010. .
Raggiungendu i dettagli di l'auditi realizati da a Corte di Conti in quantu à u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Sivas, Erdoğdu hà ancu revelatu cumu u statu hà patitu milioni di TL in perdite. In cunsiquenza, u prucessu hà sviluppatu cusì:
China Major - BE Cengiz-Limak-Mapa-Kolin cullaburazione di cuntrattante hà datu prezzi assai più bassu di i prezzi di l'unità di costu per a strada è prestiti scavi è travaglii di riempimentu di a linea. In ogni casu, cum'è "carni boni fa un bruttu stufatu", i tassi di realizazione di questi articuli sò stati à livelli bassi.
U partenariatu di l'imprenditore ùn hà micca realizatu u travagliu di terra per un valore di 9 milioni 225 mila TL. Comu tali, una nova offerta di furnimentu hè stata fatta per i travaglii in questu articulu è i travaglii sò stati inclusi in u scopu di a custruzzione di a 2a parte. U costu apprussimativu di questu hà righjuntu 44.6 milioni di TL, basatu annantu à i prezzi di l'unità di offerta di e cumpagnie chì anu presentatu offerte.
"Ùn ci hè micca terra, custruemu un tunnel"
A cullaburazione di l'imprenditori, chì hà datu offerte assai bassu per i travaglii di terra, ma ùn hà micca finitu i travaglii, hà mantinutu i prezzi elevati per l'articuli impurtanti cum'è l'escavazione di u tunnel, u betonu, u cimentu di rivestimentu è l'acciaio di maglia. Per questi articuli, ci era una differenza quasi 2 volte trà i prezzi dati da u partenariatu di l'imprenditore è i prezzi dati da GCF-Peker İnşaat.
Per esempiu, mentri l'associu di l'imprenditore determina u prezzu di l'unità di metru cúbicu per l'escavazione di u tunnel cum'è 59.20 TL, GCF-Peker u stabilisce cum'è 41.62 TL; Mentre chì u prezzu di unità di metru cúbicu per spraying hè statu determinatu cum'è 306.31 TL, GCF-Peker hà determinatu cum'è 30.98; Mentre u prezzu per u cimentu di revestimentu hè determinatu cum'è 1789.62 TL nantu à una basa di metru cubicu, GCF-Peker hè 64.99 è infine; Mentre stabiliscenu un prezzu di 2.305,50 TL per tonna per l'acciaio di rete di filu, GCF-Peker hà datu un prezzu di 716,56 TL.
A Corte di Conti hà criticatu sta stampa emergente cù e seguenti dichjarazioni:
"Cumu pò esse vistu da esaminà a tavula, i prezzi di unità di offerta di custruzzione di u tunnel di l'imprenditore China Major BE-Cengiz-Limak-Mapa-Kolin sò in media 100 per centu più altu di i prezzi di unità di offerta di u novu cuntrattu di u travagliu. , GCF-Peker İnşaat."
Questi articuli, per quale u partenariatu di u cuntrattu hà datu un prezzu altu, sò stati eliminati da u cuntrattu. Tuttavia, malgradu questu, a cullaburazione hà vultatu à i travaglii di tunnel chì sò stati esclusi da u scopu di u cuntrattu, invece di i travaglii di scavi è di riempimentu di a strada chì duverebbe fà cù i prezzi unitario di offerta di terraferma, chì eranu più bassi di i prezzi di costu apprussimativi. . A cullaburazione hà fattu tunnelli per un valore di 9 milioni 225 mila TL.
A Corte di Conti hà fattu e seguenti determinazioni annantu à sta situazione:
"Siccomu i prezzi di l'offerta di l'offerta di scavi di u tunnel eranu alti è a strada è u prestitu di scavi è i prezzi di l'offerta di riempimentu eranu bassi secondu u calendariu di costu apprussimativu, l'imprenditore hà realizatu a fabricazione di tunnel chì era esclusa da u scopu di u cuntrattu, invece di a strada. è pigliate in prestito scavi è riempie l'articuli in u calendariu di u travagliu, è TCDD è He ignoratu e lettere scritte da u cunsultore è cuntinueghjanu a produzzione senza a survegazione di l'ufficiale d'ispezione di l'edifiziu, ma dopu chì a produzzione hè stata finita, nantu à a dumanda di l'imprenditore è u dumanda di TCDD, a cumpagnia di cunsultante hè stata esaminata è l'opinione hè stata ottenuta chì i travaglii fatti eranu appropritati, è l'imprenditore hà presentatu un rapportu di prugressu pigliendu l'avisi tecnichi. Hè statu capitu chì era dispostu ".
Se un novu cuntrattu face, hè a mità di u prezzu
A Corte di Conti hà stabilitu chì u travagliu fattu da a cullaburazione cummerciale per 9 milioni 225 mila TL custarà 4 milioni 54 mila TL s'ellu hè statu fattu à i prezzi datu da u novu cuntrattu. A Corte di Conti hà rimarcatu chì una diferenza di 5 milioni 161 mila TL hè stata creata contr'à TCDD da stu prucessu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*