A parte di u Sottosecretariatu di u Tesoru in i rivenuti di u tram aumentò in Antalya

A parte di u Sottosecretariatu di u Tesoru di i rivenuti di u tram hè aumentatu in Antalya: In l'Assemblea Generale Ordinaria Addizionale di Febbraiu di a Municipalità Metropolitana di Antalya, hè statu decisu di aumentà a parte di i rivenuti di u tram datu à u Sottosecretariatu di u Tesoru da 35 per centu à 40 per centu.
L'Assemblea Generale Ordinaria Addizionale di a Municipalità Metropolitana di Antalya per u ferraghju hè stata tenuta in a Sala di Reunione Hüsnü Karakaş sottu a presidenza di u Sindaco Metropolitanu Mustafa Akaydın.
À a Reunione di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana, induve u 8u puntu di l'agenda hè statu discutitu, hè statu decisu di aumentà a parte di i rivenuti di u tram à u Sottosecretariatu di u Tesoru. Hè statu dichjaratu chì l'ingressu di u tram era circa 2013 milioni di lire in 12 è 35 per centu di questi soldi sò stati trasferiti à u Sottosecretariatu di u Tesoru è 350 mila lire à a municipalità. A causa di u debitu di a municipalità, hè statu dichjaratu chì nisun trasferimentu d'ingrossu hè statu furnitu à a municipalità perchè i rivenuti di u tram era sottu precaution. Hè statu dichjaratu chì u debitu principalu di u debitu di u tram hà da principià à esse pagatu da questu annu è i rivenuti di u tram sò stimati à circa 5 milioni di lire l'annu prossimu.
À a fine di a riunione di l'assemblea, u sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya, Mustafa Akaydın, u candidatu di u sindaco di u partitu AK Muratpaşa è a dumanda di u membru di u Cunsigliu Cihan Bulut "Dite chì dà infurmazioni nantu à i travaglii di asfaltamentu in ogni locu, ma induve fate questu asfaltamentu, ùn l'aghju micca vistu. ", affirmannu chì tali prublemi ùn saranu micca discututi in a riunione di l'assemblea. invitò Bulut à parlà in a so stanza.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*