Siemens fabricarà tram in Turchia

Siemens Turchia, chì furnisce metro, tram, treni è vagoni è a so infrastruttura, signalazione è elettrificazione in sistemi ferroviari urbani, realiza prughjetti end-to-end in u trasportu interurbanu, da a produzzione di treni à l'elettrificazione è l'infrastruttura di e linee ferroviarie.

Ricordendu chì a cumpagnia opera in Turchia per più di 160 anni, u Direttore di u Dipartimentu di Trasportu Turchia, Rasim Cüneyt Genç, hà enfatizatu chì cuntinueghjanu u so travagliu per cuntribuisce à a Turchia à ghjunghje à i so obiettivi di produzzione è di esportazione in sistemi di trasportu ferroviari.

Dichjarà chì Siemens cuntinueghja i so investimenti in Turchia, Genç hà dettu: "In questu sensu, Siemens hà decisu di pruduce i so tram in Turchia è serà un centru di produzzione impurtante per u Dipartimentu di Trasportu Siemens cù a nova fabbrica da implementà. "In più di creà impieghi per quasi 800 persone cù fornitori lucali è impiegati in a fabbrica di tram, hè destinatu à fà una cuntribuzione significativa à l'esportazioni cù circa 100 vagoni da esse pruduciutu ogni annu". disse.

Dichjarà chì Siemens hè implicatu in grandi prughjetti cum'è a signalazione di a linea Ankara-Konya, l'applicazione di sistemi di catenaria nantu à a linea di treni à alta velocità trà Ankara-Eskişehir, è a mudernizazione di a ferrovia Samsun-Kalın, u ghjovanu hà cuntinuatu. e so parolle cum'è seguente: "U primu di i 7 treni d'alta velocità acquistatu da Siemens da TCDD hè Velaro, Turchia hà iniziatu i so voli nantu à a linea Ankara-Konya in maghju 2015. "L'altri 6 treni d'alta velocità cuncepiti specificamente per a Turchia cumincianu à esse aduprati annantu à e linee ferroviarie turche quist'annu".

Surghjente: www.ostimgazetesi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*