Ilgaz Group hà iniziatu à investisce in a produzzione di vagoni in Ankara

Ilgaz Group of Companies, videndu a necessità di vagoni chì nasceranu da a rete ferroviaria in sviluppu è u trasportu di merci ferroviarie in u nostru paese, hà decisu d'investisce in un stabilimentu di produzzione di vagoni in Ankara Polatlı Zona Industriale Organizzata.

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Selahattin Düzbasan, hà attiratu l'attenzione à l'investimenti ferroviari fatti in Turchia è hà enfatizatu chì l'offerta di vagoni di merci ùn hè micca à un livellu per risponde à a dumanda. Düzbasan hà annunziatu ch'elli anu decisu d'investisce in a produzzione di vagoni cù Tatravagonka Poprad Sro, l'impurtante fabricatore di vagoni d'Europa, cù una parte di partenarii di 50 per centu.

Enfatizendu chì a quantità d'investimentu serà di 75 milioni d'euros, Selahattin Düzbasan hà dettu: "U travagliu in u scopu di l'incentivi d'investimentu continuanu. Cù u ricivutu di u certificatu d'incentive d'investimentu, hè previstu di inizià a produzzione di massa in 2018. In cunsiderà a facilità, a capacità è a tecnulugia da stabilisce, serà una di e strutture più muderne in Europa.

Esprimendu chì u stabilimentu di produzzione di vagoni operarà in una superficie totale di 50 m², circa 80 mila m² di quale hè chjusu è 130 m² di spaziu apertu, in a Zona Industriale Organizzata Polatlı, l'industriale espertu hà dettu: "In a prima tappa. , 4 tippi di vagoni seranu pruduciuti. certificatu TSI; A pruduzzione serà realizata in cunfurmità cù a dumanda da a chjusa, a cisterna, a piattaforma è u mercatu. I vagoni pruduciuti cù certificatu TSI seranu venduti à l'Europa sana è à u Mediu Oriente. Oltre à questu, l'attività di mantenimentu è di riparazione seranu realizate in a produzzione di bogie è in i standard TSI. L'obiettivu hè di pruduce 800 carri di merci annu ". sparte a so cunniscenza.

Surghjente: www.ostimgazetesi.com

1 Comment

  1. U gruppu Ilgaz pare assai ambiziosu, ancu s'ellu hè un vagone di trasportu, ùn pò micca entre in a pruduzzione in 2 anni... Forse cusì, ci sarà cumpetizione in qualità è costu in a produzzione di vagoni.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*