Amanti di a ferrovia uniti

L'amatori di a Ferrovia sò diventati un'associu: In a cunferenza di stampa tenuta in l'autentica vagone di trenu neru in Merinos Train Station, l'ex deputatu CHP Kemal Demirel hà presentatu l'Associazione Railway Lovers à u publicu. Asuman Aybat Durmuş, unu di i membri di u cunsigliu, hà dettu in a cunferenza di stampa: Levent Özen, İbrahm Alkaya, Birsen Carban eranu ancu presenti. Hè statu amparatu chì l'altri membri di u cunsigliu, Gülçeray Karaca è Erdem Mutlu, eranu studienti universitari è ùn puderanu micca assistisce à a riunione per via di e so classi.
Demirel hà dettu chì anu fundatu l'Associazione di Amanti di Ferrovia per prevene a perdita di vita è di pruprietà per via di u terrurismu di u trafficu assicurendu l'arrivu di una ferrovia à Bursa, a maglia di Turchia cù rete di ferru, è a diffusione di l'ambiente, sicuru è prezzu. ferrovie.
Dichjarà chì anu tenutu a cunferenza di stampa specificamente in a stazione di Merinos, chì una volta andava da Bursa à Mudanya, ma hè stata dopu distrutta, Kemal Demirel hà dettu chì hà iniziatu sta lotta 17 anni fà per purtà a ferrovia à Bursa è diffusa in Turchia.
Indittendu chì a ferrovia deve esse una pulitica statale sustenibile, Kemal Demirel hà dettu: "Un guvernu inizia una iniziativa ferroviaria, un altru guvernu pò ignurà. "Ci deve esse una pulitica naziunale per impedisce chì questu accade", disse. Apuntendu chì a ferrovia minimizerà e perdite di u terrurismu di trafficu, chì provoca a morte di millaie di persone è disabilità di decine di millaie di citadini annu, Kemal Demirel hà dichjaratu chì, cum'è associu, operanu in Turchia è in u mondu sanu. , principarmenti in Bursa, è participà à fiere è cungressi scientifichi naziunali è internaziunali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*