A linea ferroviaria Batumi-Kazakhstan apre oghje

A linea ferroviaria Batumi-Kazakhstan apre oghje: Per a linea ferroviaria Batumi-Almaty/Kazakhstan, chì serà ufficialmente aperta in Batumi l'1 di ferraghju 2014 cumpiendu l'infrastruttura di Georgia... Una riunione introduttiva hè stata tenuta in Trabzon per a ferrovia Almaty/Kazakhstan. linea.
U presidente di u Cunsigliu di l'Unione Orientale di l'Esportatori di u Mari Neru (DKİB), Ahmet Hamdi Gürdoğan, u Manager di l'Operazioni Portu di Trabzon Muzafet Ermiş, u Consul Generale di Georgia Trabzon Paata Kalandadze è l'ufficiale di i Ferrovie Georgiani Rusudan Gogisvanidze anu assistitu à a riunione tenuta in a Sala di Reunione di a Borsa di Commodity di Trabzon.
In u so discorsu, Ahmet Hamdi Gürdoğan, presidente di u Cunsigliu di l'Associazione di l'Esportatori di u Mari Neru Orientale (DKİB), hà dettu chì hè impurtante chì a ferrovia si estenda da Batumi à Kazakhstan è ancu à Cina.
Gürdoğan hà dettu: "Hè ancu impurtante chì sta linea ferroviaria, chì credemu cuntribuisce significativamente à u nostru cummerciu esteru versu a Regione Asiatica Centrale, cum'è una strada alternativa, si estenderà da Batumi à u Kazakistan è ancu à a Cina. In u quadru di l'impurtanza chì attachemu à a creazione di rotte alternative è novi in ​​i nostri esportazioni, è in parallelu cù u travagliu chì avemu fattu nantu à questu sughjettu, hè un sviluppu assai impurtante per noi chì serà ghjuntu da u nostru Negru orientali. Regione Marittima à Kazakistan per ferrovia à un costu più bassu chè l'altri sistemi di trasportu, ancu sottu a mità di u prezzu. Questa situazione hè ancu una cunfirmazione di quantu avemu ghjustu in a nostra idea di cunnetta a Regione di u Mari Neru Orientale, chì avemu sustinutu l'idee per anni, à quale avemu insistitu è ​​​​spresu da tutti i lati, per esse cunnessi. a cunnessione ferroviaria Hopa-Batumi via Georgia. In e nostre iniziative da 1998, avemu insistentemente difesu a necessità di cunnette a nostra Regione à a reta ferroviaria in quantu à u nostru cummerciu internaziunale cù a cunnessione ferroviaria Hopa-Batumi 20 km, postu chì u Ministeru di i Trasporti hà informatu chì sta linea hè fattibile. In ogni casu, da quellu ghjornu, sfurtunatamenti, quelli chì ùn anu pussutu capisce l'impurtanza di u prublema anu purtatu i prublemi chì ùn cuntribuiscenu nunda à u nostru paese è a regione perchè ùn anu micca una cunnessione internaziunale cù u nostru paese è a regione, solu per cunfonde è ingannà u nostru paese. mira. Prughjendu di lancià prughjetti di ferrovia, chì sò guasi un sognu da esse realizatu, per a nostra regione, a cunnessione di a nostra regione à a reta ferroviaria hè stata impedita in pocu tempu. Se sta cunnessione hè stata stabilita, una estremità di a linea ferroviaria Batumi-Asia Centrale, chì i nostri stimati amichi georgiani sò prumuvuti quì, avissi principiatu da a nostra regione.
U Prughjettu Ferroviariu BATUM-HOPA DEVI ESSERE REALIZZATI
Dichjarà chì, inseme cù a linea ferroviaria Batumi-Almaty / Kazakistan, l'esportazioni in u paese ponu prufittà di sta linea, Gürdoğan hà dettu: "Comu tutti sapete, u sistema di trasportu più adattatu è preferitu hè a ferrovia, in termini di perdite di tempu. nantu à e rotte induve u passaghju di transitu hè altu in u trasportu cummerciale internaziunale è paragunatu à i costi totali. Per quessa, sta linea ferroviaria, chì hè stata attivata da Georgia, farà una cuntribuzione significativa à u nostru cummerciu esteru è appariscerà cum'è una nova strada alternativa à a Regione Asiatica Centrale. L'esportatori in u nostru paese è a nostra regione avarà l'uppurtunità di spedinu a so carica à Batumi per strada o mare, da quì in vagone ferroviario o cuntainer, à a Regione Asiatica Centrale è ancu in Cina, o i prudutti impurtati ponu esse scaricati da u listessu. rotta per Batumi in ferrovia è da quì per strada, serà purtatu in u nostru paese. In altre parolle, stu sistema hà da fà una grande cuntribuzione à u trasportu stradale in a nostra Regione, è darà una cuntribuzione significativa à i porti di a nostra Regione per esse più attivu, vale à dì, per furnisce u putenziale di carica per i dui segmenti. Inoltre, l'usu attivu di a linea ferroviaria Batumi-Asia Centrale è di pocu tempu a linea Kars-Tbilisi hà da sensibilizà a nostra regione è piacerà ancu noi, cum'è i difensori di sta idea, cum'è revelarà a necessità di ristabilisce. a cunnessione ferroviaria Hopa-Batumi. Esigemu chì u travagliu necessariu principia u più prestu pussibule ", disse.
TRABZON AVERÀ GRANDE IMPORTANZA
Georgia Trabzon Consul General Paata Kalandadze hà nutatu chì Trabzon hà da guadagnà una grande impurtanza cù a linea ferroviaria Batumi-Almaty / Kazakistan. Kalandadze hà dettu: "Serà un prughjettu impurtante per u travagliu cumuni. Stu prughjettu cuntribuisce à Trabzon. L'apertura ufficiale serà u 1 di ferraghju. Stu prughjettu serà unu di i prughjetti per l'azzione cumuna di Turchia è Georgia. Questi sindicati è i nostri sforzi cumuni daranu un bon esempiu ", disse.
Rusudan Gogisvanidze, ufficiale di i Ferroviari Georgiani, hà dettu ancu chì cù a cooperazione di Turchia è Georgia, pò esse più forte, è hà dettu: "U trasportu di carica è cuntainer dipende direttamente da mè. In termini di infrastruttura, avemu infrastruttura micca solu in Georgia, ma in tuttu u mondu. Terminal di Container in Romania, Azerbaijan, Kazakistan, avemu carri chì pudemu portà i nostri cuntenituri. Credu chì pudemu esse più forte cù a cooperazione turca ", disse.
Per d 'altra banda, nantu à a quistione di un membru di stampa à a riunione chì "studi di fattibilità sò stati realizati per a linea Turchia Hopa-Batumi, ma a Georgia ùn l'appruva micca", u Consul Generale di Georgia Trabzon Paata Kalandadze hà dichjaratu chì i Ministri di i Trasporti di i dui paesi duveranu unisce è cooperà.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*