A Bona Nutizia di u Sistema Ferroviariu Inegol da BURULAŞ

levent fidansoy
levent fidansoy

Una bona nutizia di u sistema ferroviariu da BURULAŞ à İnegöl: U Manager di BURULAŞ Fidansoy, chì hà visitatu u sindaco Aktaş, hà dettu chì ùn ci era nisun ostaculu davanti à a transizione di İnegöl à u sistema ferroviariu, è hà datu a bona nutizia di un grande investimentu. A bona nutizia di u sistema di ferrovia ligera chì a ghjente di İnegöl aspittava dapoi un bellu pezzu hè ghjunta quandu u Direttore di BURULAŞ, Levent Fidansoy, hà visitatu u sindaco di İnegöl Alinur Aktaş in u so uffiziu.

U sindaco Alinur Aktaş, chì hà fattu una dichjarazione annantu à u sughjettu, hà dichjaratu chì l'infurmazioni necessarii sò state furnite à BURULAŞ cum'è municipalità è hà dettu: "BURULAŞ hè una di e cumpagnie impurtanti di u Metropolitan chì furnisce u trasportu di Bursa. Hè una urganizazione cù infrastruttura seria è equipaggiu da Helitaxi à Bursa Airlines, sistemi ferroviari à trasportu urbanu. Eramu felici chì a nostra dumanda per u sistema di ferrovia ligera hè stata accolta in a Municipalità Metropolitana. Li cuntamu ancu di a situazione in i nostri paesi è paesi.

I nostri prughjetti sò ancu pronti. Tramindui i partiti à u prublema è i nostri citadini ùn anu da avè nisuna preoccupazione. Semu entusiasti di realizà u prucessu unu per unu dopu l'elezzioni lucali ", disse. U Manager di BURULAŞ, Levent Fidansoy, chì hà ascoltatu l'infurmazioni datu à a riunione cun interesse è hà pigliatu note, hà dettu chì anu parlatu di ciò chì İnegöl puderia fà nantu à u sistema di trasportu, cum'è entra in e fruntiere di İnegöl Metropolitan da aprile. Evaluendu u sistema di trasportu di Inegol, Fidansoy hà dettu: "Inegol hà un sistema di trasportu assai bonu.

Cerchemu di piglià questu ancu più luntanu. Chì pudemu fà in u sistema chì farà felici tutti i stakeholder di u sistema di trasportu attuale, in particulare u sistema ferroviariu? A nostra idea hè di assicurà a continuità in a privatizazione. Semu solu l'urganizatori quì. Intendemu di furnisce u ligame trà i paesi è a cità. Avemu da migliurà u trasportu. Dopu à a cità metropolitana, a mobilità trà İnegöl è Bursa duppierà. İNULAŞ hà da cuntinuà Fidansoy, affirmannu chì l'accordi ponu esse fatti dopu a negoziazione cù l'attuale cumpagnia İNULAŞ, "BuKart in Bursa, Kent Kart quì. Questu pò esse cumminatu.

Tutte e carte sò cunsiderate cumminate in Turchia. A municipalità hà fattu un bonu travagliu nantu à e linee. Ci scuntremu ancu cù cumpagnie chì facenu u trasportu trà Bursa è İnegöl. Ci ponu esse cambiamenti riguardanti l'autobus. I bisogni sò cunsiderati in questu sensu. A dumanda di i passageri hè impurtante in questu sensu. I busi è i sistemi ferroviari sò necessarii. U sistema ferroviariu hè attualmente cunsideratu solu in İnegöl. Più di 20 km in u metro ùn hè micca assai efficace. Andemu sopra quì. Quì pò esse cunsideratu cum'è un trenu, ma u metro ùn hè micca efficace. U sistema ferroviariu hè adattatu in İnegöl ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*