U novu periodu di trasferimentu gratuitu principia nantu à l'autobus publichi privati

Per assicurà un trasportu più veloce per i nostri citadini cù viaghji più frequenti in u trasportu urbanu Izmit, u Dipartimentu di Trasportu Pùblicu di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli hà cuminciatu à implementà trasferimenti gratuiti in autobus publichi privati. In u scopu di sta dumanda; A linea Harmantarla-Esentepe-Tavşantepe N ° 111 hè stata divisa è cunvertita in ring lines. E linee 71 è 111 sò state dispunibuli per furnisce trasferimenti gratuiti l'un à l'altru in a listessa direzzione à l'arrêt Halkevi-Leyla Atakan-Cumhuriyet Park. L'applicazione principiarà u luni 24 settembre.

Ùn serà micca affettatu da u trafficu

I veiculi chì dirigenu versu Tavşantepe No. 71 ùn saranu micca affettati da u trafficu D-100, è l'operazione regulare di i servizii serà assicurata, cusì i reclami di i citadini in questu sensu seranu risolti. I veiculi chì dirigenu versu Esentepe N ° 111 ùn saranu micca affettati da u trafficu di a cità di Izmit è l'operazione regulare serà assicurata. Per chì l'applicazione di trasferimentu funziona bè, ogni passageru deve aduprà a so propria City Card.

VETURE NRU 88-89

Sicondu u novu regulamentu, i veiculi chì dirigenu versu u Bancu Mundiale N ° 88 ùn saranu micca affettati da u trafficu di Kuruçeşme D-100 è l'operazione regulare di i servizii serà assicurata. Per d 'altra banda, i veiculi chì vanu versu Akpınar TOKİ No. 89 ùn saranu micca affettati da u trafficu di a cità di Izmit.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*