Sunflower Bicycle Valley farà una grande cuntribuzione à u sport

U Ministru Mehmet Kasapoğlu, chì hè ghjuntu à a Valle di Ciclismo di Girasole per e gare di Sakarya MTB Cup, hà dettu: "Avemu visitatu a valle oghje è hà fattu e prime corse. Hè veramente una opportunità assai bona per u nostru sportu ciclistu è a cultura di u ciclismu per esse diffusa. Vogliu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu Zeki Toçoğlu per i so cuntributi è investimenti ". U presidente Toçoğlu hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru Ministru Mehmet Kasapoğlu per a so participazione è desiderate successu à tutti l'atleti chì cumpetenu in u campionatu".

Organizata sottu l'auspici di a Presidenza è ospitata da a Municipalità Metropolitana di Sakarya, u Campionatu Internaziunale di Mountain Bike Sakarya MTB Cup hà iniziatu in Sunflower Bicycle Valley cù u tema di "Pedale per un Munnu Pulitu". Mehmet Kasapoğlu, Ministru di Ghjuventù è Sport, hà iniziatu e corse; U guvernatore İrfan Balkanlıoğlu, u sindaco metropolitanu Zeki Toçoğlu, u deputatu di u Partitu AK Çiğdem Erdoğan Atabek, Kenan Sofuoğlu, u presidente provinciale di u partitu AK Fevzi Kılıç, u vicepresidentu di a Federazione di Ciclismo Berat Alphan, i ciclisti è parechji spettatori anu participatu. E gare chì partenu in a categuria Elite Women eranu scena di grande eccitazione.

facilità assai bella
U Ministru di a Ghjuventù è di u Sport, Mehmet Kasapoğlu, hà dichjaratu prima di e gare chì Sakarya accoglierà u campionatu in u megliu modu pussibule in 2020 è hà dettu: "Prima di tuttu, avemu visitatu è vistu a Valle di Ciclismo di Girasole oghje è hà fattu e prime corse. Chi Diu ti benedica. Hè veramente una opportunità assai bona per u nostru sportu ciclistu è a cultura di u ciclismu per esse diffusa. Vogliu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu, Zeki Toçoğlu, per i so cuntributi è investimenti. Speremu, tali investimenti in bicicletta diventeranu assai diffusi in altre regioni di u nostru paese. Perchè tali investimenti sò veramente impurtanti sia in quantu à l'ospitu di l'avvenimenti è in quantu à i nostri citadini chì utilizanu più e biciclette ".

U megliu hosting
U Ministru Kasapoğlu hà dettu: "A bicicletta hè una parte di a nostra vita. Hè à tempu una cuntribuzione sportiva è una urganizazione sportiva internaziunale. Avemu bisognu di furmà i ciclisti per aumentà a cumpetizione. In questu sensu, i vaddi ci vole à apre. Credu chì Sakarya accoglierà in u megliu modu in 2020, è trasmette i mo migliori auguri à tutti i participanti prima di u campionatu.

cuminciò u campionatu
U presidente Zeki Toçoğlu, in a so valutazione, hà dettu: "A corsa Internaziunale di Mountain Bike Sakarya MTB Cup hà iniziatu in a Valle di Ciclismo di Girasole cù a participazione di Mehmet Kasapoğlu, u nostru Ministru di Ghjuventù è Sport. Spergu chì u nostru prughjettu sia cuntribuisce à l'aumentu di a cultura ciclistica in a nostra cità è ci permetterà d'ospitu u campiunatu internaziunale. Vogliu ringrazià u nostru Ministru Mehmet Kasapoğlu per a so participazione è auguru successu à tutti l'atleti chì cumpetenu in u campionatu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*