I caffè in Sarıkamış Cığıltepe Ski Center sò stati aperti

Caffetterie in Sarıkamış Cığıltepe Ski Center sò state aperte: Caffetterie in Sarıkamış District of Kars, rinnuvate inseme da l'Amministrazione Pruvinciale Speciale è l'Uffiziu di u Governatore Distrettuale, sò state messe in serviziu cù una cerimonia in Cebiltepe Ski Center.

Parlendu à a cerimonia induve u guvernatore di Kars Eyüp Tepe, u guvernatore di u distrittu di Sarıkamış, Muhammed Gürbüz, u comandante di a 9a Brigata di Infanteria Motorizzata, u General Brigadier Mehmet Özoğlu è u presidente di l'Assemblea Provinciale, Muzaffer Yağcı, anu tagliatu i nastri, u guvernatore Tepe hà fattu grandi sforzi per fà a marca Sarıkamı in estate è inverno. turisimu.Dicia chì anu spesu.

Tepe hà dettu: "Avemu mobilizatu tutte e pussibulità per u sviluppu di u turismu invernale. U locu indispensabile per l'amatori di l'esqui sò i cafeterias. Di sicuru, mentre pruvavamu di fà di Sarıkamış una marca naziunale è una marca mundiale, avemu ancu riparatu è restauratu queste caffetterie in una manera chì si cunvene à Sarıkamış. Oghje avemu apertu in a vostra presenza. Spergu ch'ellu risponda à l'aspettattivi di l'amatori di sci, spergu ch'ellu cuntribuisce à u turisimu di u nostru paese è di a nostra cità.

Cù a so neve cristallina, i boschi di pinu scozzese è e piste di sci longu, duie caffetterie, chì sò state rinnuvate è messe in serviziu in u centru di sci di Bayraktepe in u distrittu di Sarıkamış di Kars, unu di i pochi centri di sci in Turchia, ospiteranu avà megliu i so locali lucali. è ospiti stranieri.

A cafeteria in a stazione media era fatta di petra tagliata è di legnu. 500 persone ponu esse sirvuti in l'area interna di a cafeteria, chì hà un focu doppiu. L'altru caffè di legnu, situatu à a cima di Cibiltepe cù una altitudine di 2 mila 634, hè statu custruitu in un sei-gen, all- legnu è stile architettonicu balticu.